the ROYAL FAMILY :D

*cantikkan Princess Diana :D teringin nak lawa macam dia!! XD*
 
hi and assalammualaikum!!! hi korang2!! aku bosan hari ni..fuhh, siang tadi baru jew lepas dari seksaan 'konfrensi waris'...hihi..nasib baik tak kena marah!! ^^
hmm2 :D sebenarnya, entri blog eden buat hari ni sebab seronok tengok kelahiran baru untuk menambahkan keserian dan kecerian dalam hidup ^^ hihi..sebenarnya, eden tengah tengok cerita pasal the ROYAL dekat ntv7 tu...best tengok...well, siapa tak pernah ada angan2 nak menjadi princes and princess kan?? for me, I've always have that dream with me.. actually, aku dah pun menjadi princess ^^ I am my father and mother's princess, gonna be future queen to my beloved on family!! :D haha..terlalu jauh dah aku fikirkan kan2?? haha, tak salah untuk kita merancang kan?? aku memang suka baby >.< suka sangat2....suka barang2 baby, baby2nya sendiri...best3!!!
 
*cuba tengok gambar kat atas ni, Nampak cantik lagi simple kan??*
hihihi...so pretty mehh!! seronok!! I like babies ^^ dulu2, ayah eden cakap. . .eden tak banyak ragam..hihi :D [good girl gituh XD] *perasan jew kan2??
for me, eden suka warna simple2 dan lembut untuk bayi yang baru lahir...hihi..cakap macam pakar jew XD haha..tapi, betul...macam gambar kat atas, simple jew kan??
 
*warna ni pun cantik kan??*
senang cakap, kalau nak sesuatu yang baru untuk baby...pilih yang sekata warnanya :D lebih senang dan sedap mata memandang and kalau nak warna2 yang ceria pun boleh jew..tapi biar match...mix and match gituh!! ^_______________^ tapi warna putih lebih cantik kan?? aku kagum dengan princess Diana, bukan hanya sebab kecantikkan dia. . .tapi didikan dan kasih sayang dia terhadap anak2 dia...sayangnya dia dah meninggal dunia..dah tu, meninggal dunia pada tahun kelahiran aku >< she's a great mother for me la...seorang icon yang langgar semua peraturan kerabat hanya sebab nak tunjukkan sesuatu yang berbeza di mata dunia dan yang keras menyatakan bahawa kerabat diraja juga manusia biasa yang ingin menjalankan kehidupan yang normal.. [acewahh!!ayt aku XD hmm2..poyo jew aku ni]
hihi..aku ada la tengok skit2 psal the royal family history..hmm, agak interesting ^^ I like it...but, I think, mungkin setakat ni jew la nak cerita2 pasal2 royal family ni ^^ ok..sekian untuk malam ni!! bye!
 
 

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

Hero also Sick