If I Had Wings
Home About Twitter Insta Follow Dash

owner



FootSteps

" Some people would admit themselves as Princess , but me? Hell no! I'M THE QUEEN


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah. Re-edited by Filzah

Giveaway "I LOVE YOU CHOCOLATE" by Nabila Biela
Saturday, 8 June 2013 • 01:59 • 3 comments



nak join KLIK SINI

hey all!!~ assalammualaikum!!! hihi...hari ni, aku join lagi giveaway!! haha...dah macam ketagih jew aku ni..well, aku ni cepat ketagih skit..tetambah coklat!! or games!! ahahaha ^^ well, giveaway kali ni berkaitan dgn chocolate!! i love chocolate!! :D gilos kau!! sedap tu...sebab tu aku chubby benor ^^ hadiah dia pun mesti la coklat gak...senang habis beb syarat nak join!! meh join meh..!~



sya follower ke-2435 ^___________________^



so, takkan korang tgk jew kotak coklat tu?? taknak menang sekotak kew?? kalau nak, takkan baca jew entri ni!!!!!!! JOIN jom!! :D tak rugi, in sha allah ^^ ada rezeki dpt la korang sekotak kk^^
chaw!



3 Comments:

Blogger Nur Aqilah said...

hey, singgah dr segment sama. jom singgah blog sy. :)
http://nuraqilahmuhamadnazori.blogspot.com/2013/06/giveaway-i-love-u-chocolate.html

8 June 2013 at 07:24  
Blogger HaniesSofea_98 said...

hye...dri segmen yang sama... gud luck ye..visit me back :) http://nurhaniessofeanadia.blogspot.com/2013/06/giveaway-i-love-u-chocolate.html

8 June 2013 at 10:50  
Blogger Iedya Abdullah said...

assalamualaikum. dari segmen yg sama. singgah sini. kalau sudi jemput singgah & follow. all d best :)

http://iedyaabdullah.blogspot.com/2013/06/giveaway-i-love-u-chocolate.html

9 June 2013 at 14:36  

Post a Comment


|