what do i actually feel? @_@


assalammualaikum w.b.t kepada semua yang mungkin tengah baca entri hari ni :D ok..rindu nak update entri.. 


ok...what's wrong with me!! arhh..ntah la..aku dua tiga minggu ni kerja jiwa je. . .tak menentu je bila teringatkan kembali mimpi pelik aku yang satu tu..haha..mimpi panjang ooo! dalam banyak2 mimpi yang pernah aku alami, tu la yang paling panjang..haha >.< serius FELIKZ [pelik sangat.. XD]
btw, skip that part and let me continue writing here okay? :D
hmm, what do i wanna write ekk?? haha..ntah la..ok2, i've got something.. well, korang nak tahu tak, isnin lepas dekat perhimpunan minggu kami kat sekolah...kan ada acara nilam apa ntah tu kan2??? apa2 je la.. [org rajin membaca je yang akan terang berjela2. . aku tak tergolong kk! >o<]
ada pertandingan 'Buku Impian Saya'.. Pss [library sekolah] buat pertandingan tu untuk semua pelajar..semua pelajar boleh mintak buku apa yang diorang nak tapi kena tulis sebab lebih dari 30 ayat..so, cikgu akan pilih tiga orang pelajar bertuah je untuk belikan buku2 yang diorang nak tu sebagai hadiah..so, 1st place goes to my junior a.k.a cousin classmate aku Wahida [classmate aku tu nama dia tasnim ^^]... wahida nak buku 'I LOVE YOU, STUPID'.. 2nd place goes tu class mate aku...nama dia Naja.. dia nak buku 'bolehkan berCOUPLE'.. best gak aku tengok buku 'bolehkah berCOUPLE' tu.. :D rupa2nya..boleh berkapel..tapi kena ikut syariat... dalam tu ada bagi kita nasihat2 dan apa yg perlu kita elakkan dan kita amalkan.. [ nanti aku pinjam buku tu dari naja aku tunjukkan kat blog kk!]
so, apa yang aku nak cakapkan adalah, hati aku tiba2 sakit.. [aceh...semacam je ayt!] bukan sakit apa pun..just sakit..pedih sangat dengan satu babak+scene.. haha..ntah la..apa kena la dengan aku..dengan crush sendiri pun nak sedih2..tapi, bukan yang tu aku risaukan...aku risau.. i have a crush on someone else that has a crush too!!  [ok filzah!! wake up!! please stop talking this nonsense la!]
ntah la..i don't know la.. me, myself don't even know what am i'm feeling now! arhh!! :( fil, please fil. . .please wake up from this nonsense of your's and back to the reality..!


hope this is just a dream :(

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020