twitter ku~ ~ ~ ~ ~


haloo and assalammualaikum w.b.t to all!! i'm back from hiatus :3 [hiatus is back from long gone]..
so, apa khbar korang semua!! :D sihat??
aku macam ni la..tapi rasa cam berat badan bertambah je bila hari haji lepas.. =.=' ok, malas nak ambil tahu isu semak tu.. sekarang ni isu penting sepenting tajuk entri hari ni!!!!! twitter kesayanganku :'(



all of this is just a lie! please tell me someone is making a joke on me =_=
ok, ini semua palsu!!! why!! apa dah jadi!!! aku baru xbuka selama dua minggu kowt!! [rasa macam tiga?? ==' ntah la! lupa!] waeyo!!! andwae!!! andwae!! tolonglah!! andwae..don't do this to me :'( this is all crazy!! weyh!! ingt senang aku "asaskan" twitter yang tidak mempunyai follower itu kepada mempunyai follower!! tahu tak berapa tahun untuk aku ambil masa mendapat follower sebanyak itu!! huh. . .sekarang kena start balik macam aku ni beginner, waeyo?!!! naega michin geoya! [i'm going crazy!] sedih tahu tak!! dah kena buat balik twitter!! huh >____________________< ini semua dengki!!
korang tahu tak, tadi aku nak log in macam biasa la kan2, pastu tetiba je benda alah kat bawah ni keluar!!


what the hack la kan!! so, lepas aku isi!!! STILL!! macam gambar kat atas ni jugak!!!
ahh!! ini semua jealous!! tahu la aku ramai follower [masuk bakul,angkat sendiri kejap yerr!! XD] ohhhmaiiii beloved twitter, waeyo!!! [masa dekat rumah, waeyo je aku asyik cakap dalam hati..xleh cakap kuat2, ayah ada XD] ya!!! waeyo!! tweet, wae??! lepas sejam aku pun REDHA je kat situ =_= sakit kepala, sakit hati. . .


bye2 tweet lama :'( see yah!! X'O huhuhuhuhuhuuhuhuhuhuhu. . . . 

ok, gambar kat atas ni adalah account baru aku kk :D follow la..please!!!!! 

so, bwak2 la follow aku kat tweet baru tu kk :D nak follower sangat2.. demi untuk menghilangkan kedukaan hati yang melara [ceitt! ayt jiwang mana aku rembat ni hah??? =_= macam xkena dgn jiwa je XD dah tu, tak masuk pulak tu dengan maksud yang ingin disampaikan - - - - - krik2 - - - - krik2- - - - ]


ingt nak on HIATUS sebab exam, but. . macam takkan jadi je :3

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020