back from HIATUS!!


assalammualaikum w.b.t to all readers yang rajin2 visit sini dan baca entri bosan aku ni!!!! 
hahaha!! :D wahh :'D aku akhirnya dapat jugak HIATUS >.< ingatkan dah tak boleh nak hiatus. . .yerr la, aku ni kan internet surfer yang tegar!! muahahaha!!! aku bosan =_= haha..baru je update blog dah bosan U_U' apa la nak jadi ngn aku ni!! haha..
btw, FINAL EXAM yang KILLING gilos tu dah END!!! tadi petang, pukul 2.00pm!!! haaa~~~ i'm free~~
free~~ free~~ [haish! tapi blom free mehh =.= REAL EXAM tahun depan.. huh 3_3]


tapi sekurang2nya, hari untuk tahun ni also has come to the end i guess :D "Alhamdulillah" dah setahun rupanya, dah nak berlalu dengan cepat... fuhh!
seriously!! masa cepat je berlalu kowt!! ferrhhhh~ ~ ~ aku rasa macam masih form 4 ok, masa aku cuba sedaya  upaya untuk tidak masuk kelas aliran sains +_@ huh, seriously memang menyakitkan hati toqq!!!
btw, tu ja kowt aku nak mention kat sini..malas nak tulis banyak2 la =.= sebab internet menyiput lebih slow dari siput, terus malas nak update!!!!



so, live your life greatly ok!! :D bye!

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020