kulit sering berganti =.=


*fuhhh..fuhhh... haaa. . .haaa. . . . haaasyemmmmmm!!*
hi all!!! assalammualaikum kepada para muslim yang sedang membaca ini entri!! wahh!! berdebu dah aku tinggalkan blog ni ye dakXD hahaha...mashaallah...bersyemmmm sudaa [bersin sudaa XD haha]

korang!!! korang nak tahu tak.. aku nak mintak MAAF sangat2 sebab dah lama tak update ^^ i'm so sorry all!!!!~~~ lately aku buzy bebenor..haha..buzy study lew kowt untuk fisrt exam as budak S.I.X.T.E.E.N. y/o ni [bukannya buka buku baca pun nye hah XD]..hihi...^.~ ok2...cam takde kena mengena jew kan dengan tajuk entri hari ni..hoho..sebenarnya, sejak kebelakangan ni, aku rajin sungguh menukarnye skin blog hah!! apa nidaknye....hoho..berkali2 tukar sampai meluat aku di buatnya dengan blog ni hah...dah la bertukar skin blog ni, udah tu, idea nak mengupdate pun tak muncul2!!! mashaallah!!! tak pernah jadi kowt you all!! tak pernah aku kehilangan idea sebegitu hebat weyh!! buntu terus bila aku tgk blog bila nak update yo!!! mashaallah!!!! fuhh =.= rintangan yang perlu di alami oleh seorang blogger lew katakan ^^
haha...for real korang!! tu la masalah bila menukar blog nye skin....[itulah yang dimaksudkan dengan kulit sering berganti] sekali tukar skin blog, idea hilang dekat 2 hari..=_=' sekali tukar skin, selagi tuan empunya blog tak puas hati dengan skin blog dia,sampai kesudah tak habis mengedit blog tu hah!!! haha XD aku ni pelik skit...kalau tolong buat kat blog orang lawa jew aku tengok...tapi bila buat kat blog sendiri!!! mashaallah!! semua serba tak kena kowt -_-' krisis kehidupan betul!!!!~~ hahaha
lagi satu, aku ni. . .kalau ada idea nak meng'UPDATE' blog kew kan, sekali datang idea tu hah. . . MELIMPAH RUAH weyh!!! tak berhenti kowt!! rasa cam nak nak terus menerus mengupdate blog weyh!!! haha...bila takde idea, sampai kesudah tak meng'update' blog nye hah XD terbaik kan >.< krisis kehidupan betul aku ni..hahaha...ok la...sampai sini dulu la aku tulis nanti kang, tak sudah2 aku tulis pulak ^^ hahahaha..^^ so, see you next time!!!!
adios amigo!!~~ annyeong!!!~~ arigatou [trimas kerana membaca!!]~~~

~ S. E. K. I. A. N.~

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020