segmen: siapa bias saya by ira

hi kepada korang semua lagi!!~~~
assalammualaikum kepada para pembaca muslim sekalian!!~~
ok, hari ni aku join lagi segmen^^

haha...seronok pulak bila baca tajuk segmen ni oleh m!ss iRA..
so, aku pun amik la keputusan untuk join!!!~~ sebenarnya banyak yang nak diceritakan kat korang, tapi malas nak berceloteh banyak2, so. . .seringkas mungkin akan aku tulis buat para pembaca kk^^

siapa bias saya ialah:~~~
jeng~jeng~jeng~

first bias goes to:~

Kim HyunJoong


hihi...aku mula minat kat kim hyunjoong masa cita boys over flower tu la..suka sangat2 watak dia!! arrhhh~~~ cair sayang2 sekalian tengok dia melakonkan sebuah watak yang amat menambat hati!!~~
kemudian, aku pun sedikit demi sedikit pun mendalami lah dunia kpop ni...
kemudian aku pun terjatuh/terjerumus dalam dunia yang ulzzang2 or bias2 yg tersangatlah hensem/cantik^^
manusia ini ialah MAIN VOKALIST~~


second bias goes to:~


Lee Taemin 


hah!! yg ni second bias tercinta XD
maknae kumpulan Shinee and the dancing machine kumpulan Shinee ^^
sweet je kan muka..innocence gila muka..haha
manusia ni seorang VOKALIST~~


third bias goes to:~


Yong Jun Hyung



tuit [sweet] kan?? XD arhh!!!~~ tu la...tomey2 sangat2...i like~~
si cute tomey sgt2 ini pulak seorang RAPPER~~


forth bias goes to:~


Park Chanyeol



hah!!~~ korang kenal tak??? apa??!! tak kenal?? bagus2..sini nak kasi tahu, dia tu suami aku..jangan nak ganggu kk..sepak kang!! [hihi..joke jew..kalau boleh, memang nak lelaki yang cam dia..^^]
ini orang rr, dia punyai posisi rr itu RAPPER~~


fifth bias goes to:~

 Jung IlHoon




haish...comel jew!! cam nak peluk cam bantal kesayangan aku jew!!!~
comel bebenor kan!!! hihi..
orang kat atas yang tomey jugak tu seorang RAPPER jugak~~



sixth bias goes to:~


Choi Seung Hyun (T.o.p)




hello~~ sapa tak minat lelaki terhensem ni hah??~~~ [that is facts kk..T.o.p paling hensem^^]
T.O.P  [the official pimp]
org atas ni pun seorang RAPPER~~
[banyak rapper yg aku minat kan XD memang la!!~]


seventh bias goes to:~

Kim Chan Yong/ Lee Min Woo (T.K) / Kang Joon Kyu (JunQ)



ok2!! i know, mesti korang pelik kan??^^ kenapa aku letak tempat ke-7 ni tiga orang bias kan?? XD haha..memang la..aku mula2 pun pening sebab sepuluh jew bias yang di benarkan untuk di MENTION dalam entri ni..tapi, hmm..sebenarnya, lagi aku meng'LIST' kan bias2 aku! lagi panjang jadinya list tu @_@  arhh!!~~ confius nak pilih yang mana, so aku letak tiga2..haha^^ well, lagipun. . .ketiga2 orang kat atas yang suwit muit tu ialah RAPPER~~ so, susah jugak la nak pilih!!
[ok..mesti korang akan cakap, aphal ngn aku ni kan..minat semuanya rapper jew..jgn nak salahkan aku kk!! dah yg rapper2 tu la comel2 yang menambat hati kecil aku yang di takhtai oleh mereka..nak wat camna^^]



eighth bias goes to:~


Hwang Min Hyun/ Yu Ba Rom (rome)




ok, antara dua orang lelaki yang hot kat atas ni pun. . dua2 aku tak boleh nak buat pilihan XD
yang kat rome [minhyun] dia tu MAIN VOCALIST & FACE OF THE GROUP dia la^^
yang bawah minhyun pulak [rome], dia LEADER & RAPPER group dia XD



ninth bias goes to:~

Cha Hack Yeon (N)




org comel ni LEADER ngn VOCALIST group dia [vixx]..sebenarnya, bukan dia jew yg aku minat dalam vixx, minat ravi, ken ngn leo jugak XD haha..sampai 4 kan XD gilew kan@_@ tu la!! sapa suruh korang ni hensem!! haish..tergoda  sudaa....



 LAST PLACE GOES TO:~

-l.joe
-hyungsik
-jun.q [2pm] 
-siwon
-mir
-cheondong [thunder]
-minhwan
-daniel [dmtn/dalmatian]
-himchan
-bang [b.a.p]
-dongho
-hyunsun [chaos]
-baram [bigstar]
-karam [d.na]
-yonghwa
-sandeul

sori!!!~ [sebab lebih dah bias ni]
ni la masalah bila nak pilih top 10 bias tersayang =_= so, lain kali, jangan kenal lebih dari 5-10 group kpop kk^^
tenth place bias goes to tu semua yg tersenarai warna kuning tu, and. . .bukannya semua taw...last place to, sebenarnya tak tahu nak letak siapa tuk last place tu...=,= sebab tak boleh pilih, so. . . taruk semua kat situ la XD

ok!!~ done^^ maaf terlebih bias^^

saya tang imma baekki saya~! imma loves baekki

Comments

Ira Syiqin said…
Tahnkz sebab join.. minat junhyung ye
SF said…
welcome!!~~ ^^ yup..minat sangat junhyung^^
sebab tu dia the 3 top beloved bias^^

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020