Tue-up-date


Assalammualaikum and hi again peeps...

Tak tahu sebenarnya nak update apa ni, tapi dia rasa nak jugak mengupdate tu..hahaha XD Selalunya aku off day hari selasa.. so free selasa jela.. nak buat apa on off day pun kadang2 tak tahu... seriously weyh... boredom too much.. many things can be done, but the willing to do it is gone somewhere else~ //lol//

Hm, now it's been almost 1 month already since my internship at the new place.. kinda like it since it's in my hometown.. doesn't feel so lonely or missing my home sweet home..the work is fine, sometimes just a bit tiring. But, heyyy.. it's normal right? urghhh, being young adult is difficult.. //duhhh// adulthood must be much more challenging, right?? huhuhu

Soooooo, since dah balik sini... dan haritu meroyan pasal this nonsense feelings toward another human being ni, XD si dayah sharom, sahabat sebengong semangkuk dengan aku tu adalah tag satu gambar dekat ig hah.. hahaha >.<

Aku dah tak dapat cari gambar yang dia tag tu.. tapi seingat aku, gambar tu pasal move on laa.. maksud gambar tu lebih kurang macam ni laa, "move on tak bermaksud melupakan, tapi itu maknanya kau dah boleh terima dan redha dia bukan untuk kau."
Haaaa! cenggitulah kowt ayatnya.. lupa dehh.. hahaha, jadinya.. memula tu tak boleh nak hadam sangatlah ayat tu, tapi lepas fikiran waras dan logik aku dah kembali. . .
akhirnya. . . . . . . . 

Akhirnya aku pun boleh terima ayat tu dan mampu berfikir dengan warasnya XD dan cuba untuk melupakan perasaan yang sepatutnya untuk jodoh (org yang telah Allah tetapkan) aku..

Lepas tu, aku pun cubalah muhasabah diri dan rasanya takpa kowt kan? takpa kowt hidup alone without partner, single dan not being own by anyone ni...sokaylahhh.. tunggu jela kan? kalau jodoh sampai dulu, kita terimalah.. kalau ajal sampai dulu, harap kita semua sempatlah mengucap sebelum dijemput ilahi, right? hahaha

So sekian untuk update yang tak berapa nak update harini.. ^.^ 

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

Hero also Sick