Si Gadis yang Tiada Hati


Assalammualaikum & Hi peps! 

Di sini aku harini, masih lagi menaip cerita kehidupan yang penuh dengan drama tanpa henti ni. Hehe, rindu sebenarnya nak bercerita.
Banyak benda dah jadi dalam awal 2 bulan ni sebelum nak habis belajar. Betul dugaan semuanya. Betullah ada orang cakap dulu. Bermulanya kehidupan yang sebenar tu pada usia 20an. Lagi dah nak grad, lagi banyak yang menduga //sigh// stress omakkkkkk ni hah! hehe.

Assignment bertimbun, masalah menimpa, manusia yang nak kena hadap pun ramai lagi. Astaghfirullah halazim. Mampu ketawa ja tengok diri sendiri. Such a pity.
Korang nak tahu, sejak dua menjak ni laa aku rasa semua orang asyik marah je. And that makes me sick of it. Seriously. 
I'm sick with the people and their attitude. Acting all bitch and it makes me wanna to scream at their face. If you have a prob, just tell. Don't tell through you attitude. It's pretty sucks. Annoyingly, making me kinda hate you for no strong reason. 

So, aku ni dari dulu sampailah sekarang, tak pernah reti2 nak cari tajuk yang sesuai untuk entri. //gelakkan diri sendiri// hahahaha..
Kenapa aku buat tajuk macam harini ialah sebab, orang keliling aku selalu cakap aku ni jenis takda hati. Hahahahahaha! ni kalau ada emoji gelak nangis tu, memang banyaklah korang akan nampak dekat entri ni, nasib takda emoji. 

Aku pun taktau kenapa orang selalu cakap aku ni takda hati, because last time i checked.. this girl still had her heart but hidden from the world. Haha, that's all. Mungkin diorang cakap macam tu sebab aku ni jarang nak tunjukkan perasaan aku sangatlah kowt. Or maybe just i don't like sharing it to the public. Hahaha.. Entahlah weyh XD

Aku mungkin takda effect sangat terhadap benda2 yang besar, tapi aku sangatlah terkesan dengan benda2 yang kecik dan remeh. Selalunya lah... Hmm.........


So, apa pandangan korang??? Adakah selama korang yang membaca blog aku ni, nampak aku macam tiada hati?? or i'm just another ordinary girl with the same mass of problems but hid it from the world with those pretty smile? :)


Aku macam ada banyak benda nak menaip lagi, tapi tah kenapa macam tersekat dari nak menaip tu. You know, i think every single child felt what i felt. Hahaha, since aku anak tunggal.. aku dulu time kecik2 selalu rasa depress dengan diri sendiri. Maybe because of the loneliness tu la kowt kan? Those feeling are leaving me scars. Sampai sekarang, feeling time kecik2 tu aku masih rasa. Mungkin sebab dah terbiasa sendirian dari kecik. Rasa macam orang tak faham dunia aku. Mungkin sebab tu jugaklah aku dari dulu asyik rasa nak mati je. Hahahahaha. Okay, don't be mad. I'm just stating what i feel so that you guys can understand it a little bit. Kadang2 rasa nak mati tu tinggi sangat. It's like the dark side that i don't wanna remember but keep playing like a replay in my mindset. Mungkin sebab tu jugak aku ni nampak macam takda hati kowt. Hm. 

Hahaha.. tah laa.. so i guess sampai sini jela dulu entri aku untuk kali. Takut kang melalut tak tentu pasal lagi.. hahahahaha...


Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020