MISSED YOU.


Hi and Assalammualaikum to all readers.

Aku datang mengupdate kembali blog ku yang telah ditinggalkan haritu buat sementara waktu.

Btw, the first thing i wanna say is. . . I MISSED YOU so much. So, so much. The feeling that i'm having now feels unbearable.
Aku nangis ok.. Menangis sebab rindu sangat dekat diorang. Yup... it's not only one person. It's 5 of them and each of them brings the memories that i can't delete from my life. Such a precious memories that i can never regret to have and go through with them. Without them, those memories won't be created.

*missed these girls so much*

Korang nak tahu? dalam masa hampir 2tahun berkenalan dengan perempuan2 dekat dalam gambar tu.. banyak sangat kitorang lalui. Gaduh takyah cakap laa.. dari gaduh manja sampai gaduh yang teruk sangat2 pun ada. Kena palau. Dipinggirkan gila time gaduh tu. Life rasa seriously tak complete weyh. Aku tak tipu. Rasa terkilan sangat masa melalui proses gaduh tu weyh. 

Gaduh macam mana pun, ego setinggi mana pun kitorang ni... dalam hati kecil kitorang sendiri kitorang tak mampu nak tipu. Kitorang rindu masing2. Kitorang nak peluk masing2. Kitorang nak nangis sama2.


Haritu sebelum tido, mira hantar ni dekat aku. Haha, mengalir jugaklah ayaq mata cheq ni. Kau tahu tak apa kau buat ni hah meya? 

Aku sedih gila kowt bila fikir pasal intern ni. Hahahaha, haritu happy kejap sebab dapat jumpa diorang, tapi. . . hehe......
Lagi setengah tahun je kawan2. Setengah tahun = 6 bulan. Tapi 6 bulan tu kita takkan bersama dah kowt? korang masih sama laa.. hehe, aku je terpisah. T^T

Nanti siapa nak layan manja tiba2 aku macam mira?? Nanti siapa nak layan perangai budak2 aku macam dayah? Nanti siapa nak risaukan aku macam mak2 yang marahkan anak kalau bukan hana? Nanti siapa nak dengar semua cerita aku dengan setia kalau bukan kakak macam minah? Nanti aku nak fangirling dengan siapa lagi kalau ecah takda?? 

Aku nak korang. Aku rindu korang. Rindu sangat masa kita bersama weyh kawan2. Kalau korang baca ni, agaknya korang rasa tak apa aku rasa sekarang? Haha, sampai hidung tersumbat la aku tulis benda ni weyh.. hahaha.. rindu punya pasal sebab lepas ni dah tak dengan korang.

*sygnya minah takda dalam ni*

Korang jadi suka dengar lagu Nothing like us cover by Jungkook sebab aku kan? lagu ni sentiasa buat aku fikir masa aku sempat luangkan dengan korang dulu. Lepas ni susah kowt. Hahahaha.. untuk readers semua, mesti rasa aku budak2 gila kan? haha, so childish and such a baby cry. Well, yeah. I admit it because i'm the youngest among all 6 of us.




Aku akan rindu saat kita bangun pagi nak pegi kelas or saat aku bangun awal dan kacau korang tido. Pastu saat kita bising dgn orang bawah rumah.. haha.. Then, aku rindu nak tgk langit malam dengan korang. Paling aku akan rindu ialah saat korang layan setiap perbuatan aku dan tetap bertahan dan still sayangkan aku walaupun benda tu menjengkelkan hati korang.

Sorry to be chessy all of the sudden in the middle of the night, but i really missed you guys so much. So much. Nite, and thanks for all the readers.



Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020