we're the DEW's FAMILY :D

hi and assalammualaikum!! :D
aku menulis lagi harini.. haha.. aku tengah boring.. -_- sah2 la aku menaip coretan hati di blog ini.. hahaha.. btw, aku malas nak tulis panjang2 XD just pendek je... nak kongsikan dengan korang semua! :D
tadi masa aku dekat kb97 [group kami budak 1997 dekat fb] aku dapat "family" baru XD haha.. family dew..
so, aku adalah salah sorang dari DEW's FAMILY... hahaha XD pelik2 kan.. well.. itulah kami budak2 #batch97... sentiasa menggila walaupun tak gila.. haha.. korang tahu tak.. aku baru je bukak fb, dua hari lepas, so info sampai lambat rr skit kan?? :3 tak pulak aku tahu yang budak2 kb gado lagi -_-' adoii, apalah masalahnya sekarang adalah, budak2 batch lain kata #batch97 manusia batak?? :o ohmaii!! >m< apakah?? haish.. tak fahamlah aku dengan korang semua! hadoii, biarlah kalau batch kitorg nak batak sampai gila pun.. korang takyah jeleZ sudaa :3 biasalah manusia batak kan?? kang kalau alien batak pun korang nak jadikan kes =..= 
ni contoh manusia jelez -..- ini batch96 la cakap.. aku yang dengar2 ni just menilai dari pandangan aku jela :3


itu senior yg batak nak famous lepas spm -_- ni tak termasuk junior batak jelez pulak...

hah, sekarang siapa yang nampak batak kat situ :D haaa.... rasanya korang faham la kowt :p 
ok, sekarang ni korang dari batch2 lain mohon keep calm and bust you ass out of our batch -_- [nampak tak kat situ keHODOHAN perangai diorg?]
serius aku cakap ni... tula, masuk sangat group orang... dekat tweet belambak kena bash =_+ korang bash guna jari je kowt.. takyah nak overZ sangat ye! dah tu, tahu kami batak, apsal tak unfriend+unfollow+block je terus??? yang gatal nak bash sangat aphal?? kan dah gaduh -_- semak kepala je korang ni.. huh, aku takde kaitan dengan semua masalah yang korang buat ni.. so, aku nak mengundur diri dulu dan enjoy hidup aku.. kalau tak puas hati dengan apa aku coretkan kat sini, mohon berisghifar banyak2.... 

source: fb, twitter

pengajaran disini adalah, manusia takpernah lari dari kesalahan dan sebelum kita lakukan apa, silalah cermin diri depan cermin besar dan renung2kan apa kekurangan kita.. kerana, kekurangan itulah orang suka mengata sangat -_-

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020