i want to win EXO pendrive!!!


assalammualaikum w.b.t kepada semua pembaca yang rajin kunjungi blog aku!! :D thanks ok!! really appreciate you guys :')

ok, let me stop this crap out... hmm.. macam korang tengok tajuk entri entri hari ni dan gambar yang kat atas tu :) ini sebenarnya adalah contest yang diadakan kat fb.. but, aku pun alang2 dah lama [kowt =.=] tak update blog, so aku jadikan contest ni tajuk utama aku ^^
aku dah join contest ni, macam yang korang nampak, hadiahnya ialah pendrive EXO!!! >.<

*bunyi lagu growl* XD
so, kalau korang nak join boleh je... aku join pun sebab aku memang nak pendrive sekarang :3 muahahaha!!
alang2 kan!! >.< dah la tu, yang bonus aku dapat tu EXO punya PENDRIVE XD baru la syok skit orang kata >_____________<  [poyo je lebih aku ni kan XD]
btw, belum tamat lagi contest tu.. dia tamat 3/11/2013 pada jam 11.59pm... memang syok kan?? :3 ala, simple je rule dia ^^

1. LIKE our page <Stop & Shop Store>
2. LIKE this photo
3. SHARE this photo 
4. TAG 5 friends when share this photo
5. COMMENT "I want to win EXO pendrive" when share this photo

itu je syarat2 dia :3 simple kan?? so, apa tunggu lagi!! jom join ramai2 jom! owh, KLIK SINI untuk ke page tu ^^... so, good luck pada semua ye!!


Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020