s3gm3n k3nal! bl0gGer kp0perZ d@ebaK! verS! !EyRa gh@n!

        
Assalammualaikum & annyeonghaseyo to all my readers!~~
hi semua!! today I just join this one segmen about knowing kpop loverz!!
haha...korang pun memang dah tahu la kan sebab some of my post about kpop jew..haha...well, that is no big deal for anyone that dont mind with what I like or something...but, untuk kpop haterz memang big deal la kan..haha...apa x nya, klu diorg tengok entry ny dah memang sah2 diorg akan kata ''macam bodo jew kpop'', & a lot of things right?? tetambah bila diorg tengok muka Ren (nuest) yg cute tu!!haha..saya berani jamin la, kpop haterz akan cakap muka Ren cam ba*ok kan...huhu...muka yg lebih HENSEM & LIKE GEGIRLZ ny boleh diorg kata cam tu...[tahu la korang tu x hensem & cute like him...accepct that would u!! huh..]

so, lepas tengok entry ny...saya pun rasa berminat tuk sertai so, i join it...^^ haha..bila baca syarat 1 & 2 tu boleh telan lagi la air liur tu.., elok-2 jew tengok 3rd rules dia, terus rasa cam nak pengsan..hihi ^^
well, jgn katakan follower mencecah 50...50 pun belum tentu lagi boleh dapat follower =_= [sah2 nye x kan dapat la...huhu..but dont worry filzah!! u just want readers to read your life stories & enjoy right??]
sedih benor bila tengok balik follow just skit tu jew...follower tu dah satu hal, lagi satu hal tu. . .nak kena PRINTSCREEN!!!~~~~
no~~~~~~~~~~
saya ny dah la x berapa nak reti benda-2 camtu...lepas tu nka kena buat tu yg buntu habis...huhu.., but i try my best...ntah ok x entry ny kan >< [nak tag,printscreen & other things pun dah serabut kepala. . .huhuhu..but i hope korang2 yg membaca suka!]

huhu...sedih gila bila nak buat semua ny...but i've tried my best..hope this is ok!! ^_~


*x ramai pun...just 30 followers jew ^^

JATUH CINTA PANDANG PERTAMA TERHADAP KPOP~~~~

saya mula kenal kpop dari umur saya 12 tahun...but just kenal-2 camtu jew la...hahaha..budak-2 lagi masa tu mana la tahu erti perkataan MINAT akan sesuatu kan...haha
then, bila saya masuk form 1...sebab kawan-2 saya minat kpop, diorg tarik saya minat sekali ngn diorg...mula-2 tu tak kenal sesapa lansung sampailah saya tengok cerita BOYS OVER FLOWERS~~~~
mula-2 tu, lansung tak rasa apa2lah...then, bila tengok drama tu, segala tangisan,gelak ketawa pun mula keluar dari hati yg tak pernah mengenali kpop..^^ in BOF,mula2 saya tertarik ngn kim bum, pas2 kawans saya said that dia minat kim bum..=_= saya tak nak la kim bum...! [taknak kongsi BIAS!] then, saya minat Kim HyunJoong because karakter yg dia bawak tu menarik sangat perhatian saya.. ~x~


* ny la drama BOYS OVER FLOWERS tu..[sampaikan mak saya pun layan korea dah..hihi..sebab cita ny la]



=> watak utama lelaki dipegang oleh LEE MINHO..dia jadi GO JUNPYO..[korang mesti tahukan^^]




*ny pulak lelaki yg sentiasa diminati org,walaupun his group dah berpecah^^ KIM HYUN JOONG
[suka watak dia..,pendiam,smart,org kaya^^ lagi suka lakonan dia in playful kiss]
BIAS PERTAMA SAYA. . .




*yg comel bebenor ny KIM SANG BUM [klu org yg kali pertama tengok dia pun akan cair terus!!~]





*ny pulak KIM JOON [cute kan...muka nak ala2 kim bum kan^^ dia bekas tvxq]

lepas dah lama2 kenal kpop ny, first tak tahu nak minat sapa. . .then, ada friend to suggest suruh TRY minat ngn SHINEE.. masa tu kat rumah takde internet lagi,just ada tv [takde astro plak tu >x< ].. so, bila friday or saturday,mintak kebenaran dari mak and ayah la tuk pegi CC nak surf about kpop kan..^^

*CC => cyber cafe

then, bila dan dapat pendapat dari kawan tentang SHINEE...saya pun surf la sal shinee..
*mula2 in SHINEE, saya minat Jonghyun!! [still minat dia..] then terminat kat MAKNAE shinee plak...TAEMIN..sebab dia cute sangat!! but still kena kongsi bias yg dua org tu ><,


*ONEW [like u all know..] chicken leader ^^




* this is key [real name KIM KIBUM]
almighty key




*our JONGHYUN X'D [second lovely bias!!]




*our CHARASMATICS MINHO oppa ^^




*my third lovely cute CRUSH!! maknae taemin!! ^o^


lepas dah lama2 kenal shinee, then I started to love KPOP until now..,
let me list you my kpop lovely boy group.
.
.
.
.
.
.
.

MY LOVELY KPOP BOY BAND GROUP

-shinee
-beast
-ss501
-2pm
-2am
-ft island
-ukiss
-teen top
-DNA/dgna/ the boss
-ze:a
-suju
-100% [new group]
-vixx [new group]
-24k [new group]
-nuest 
-myname
-chaos
-infinite
-apeace
-double a
-b1a4
-bap
-exo
-big bang
-cnblue
-mblaq
-dalmatian
-btob

ok...dah rasa macam bukan SIKIT GILA list ny kan ^^ haha...well, biasa lah, klu group yg suka tu banyak bias jgn kata la...eh! bukan jgn kata,. . .memang tak TERKATA banyak la..so, sekarang ny, saya just nak postkan gambar2 bias kesayangan jew kk.. ngn group diorg ^^

BEAST

BEAST THE BEST!




JUNHYUNG THE JOKER [cute junhyung oppa!! ~~]




FAKE MAKNAE YOSEOB [peace oppa~~ngee]
___________________________________________________________________________________



2pm







PRINCE THAI-KOREAN
nichkhun
___________________________________________________________________________________

24k






THIS IS BYUNG HO




AND THIS CUTE LITTLE ONE IS, DAE IL ^^
___________________________________________________________________________________


100%






THIS IS MY ROKHYUN >w<
ada lagi lagi sorg saya suka, chanyong. . .tapi lupa nak letka gambo dia ^^ hihi
___________________________________________________________________________________


ukiss





THIS IS MAKNAE DOONGHO ^^
___________________________________________________________________________________

EXO






EXO-K





EXO-M





CUTE KAN MY HUBBY CHANYEOL >/////x/////<
___________________________________________________________________________________


sebenarnya ada banyak lagi bias saya, tapi. . saya takut korang taknak baca jew...jadi saya rasa sampai sini dululah saya cerita sal bias saya ^^
owh, klu bosan2 saya akan buat satu story about bias saya ngn saya ^^ [lebih kurang cam saya bercinta ngn bias saya la...] kawan yg rapat ngn saya, yg sama kpop loverz cam saya selalunya la akan mintak saya buat satu or dua cerita sal diorg ngn bias diorg.. ^^ jadi saya akan buatkan ^^
klu sesiapa yg nak cerita ringkas dia ngn bias dia boleh la tinggalkan jejak dia n bagytahu saya cerita yg macam mana dia nak dia ngn bias dia ada..^^


Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020