Losing my Idea


hi all!!!! Assalammualaikum kepada para pembaca blog ini yang muslim ^^
maaf la dah lama tak update blog ni yew...buzy bebenor dan idea semakin pudar dan lama kelama2an ianya menghilang tanpa di 'PUBLISH'kan di blog ini ye..hihi...even more, i know. . .now, my wirting here is just a useless things and never be interesting news...its a FACT and i'm right! ^^

sori la...aku tak tahu apa yang menghilangkan idea yang gila2+ interesting for korang semua yang selama ini aku update kan ke blog ini..^^
ok2...thats never gonna make my heart feels better again...it even hurts more ada la! ^^

haha..ok la! taknak sedih2 ye dak^^ hmm..korang nak tahu tak...sekarang aku makin menggilakan BAP XD hahaha....well2, tiap2 hari aku tgk making diorg yang kat manila tu hah...suka I u know!! XD style habis....satu benda aku puji orang lelaki ialah, yang ada KEIMANAN [muahahaha!! takde kaitan tiba2 jew sebut!] dan STYLE!! i like a stylish person...stylish person is someone yg mengstyle kan dirinya dengan gaya yang dia suka dan itu menunjukkan personalitinya! ^^ yeah!! [kenapa aku cakap cam tu!!weirdo~~]
haha..so, i guess. . .its all for now la..
[ntah kenapa aku pilih gambar kasut tu XD takde keja benor!!]

<~~S E K I A N~~>

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020