seminggu berlalu lepas result pmr diserahkan kepada batch97'

aloha semua!!!! hi..!! assalammualaikum..annyeong~~ konichiwa todaimas~
ok2...dah2 skit2, cukup rr kk..=,=
sebenarnya aku ny malas tahap gaban gila [wow, gaban pun boleh gile kan3 >.<] nak update blog...ntah la...malas terus lepas menulis banyak2 ny...xdew mood bak kata org...hoho...tapi, aku merajinkan diri jugak, supaya semua PEMBACA SETIA blog aku diUPDATE info about my life la kan2??^^
well, korang mesty ada yg sakit.,yg sihat kan?? aku camny jew la...sihat walafiat..haha..
ok...semua ny x da lansung kena mengena ngn tajuk kan?? hmph...tajuk hari ny ialah 'seminggu berlalu lepas result pmr diserahkan kepada batch97' "
so, about tajuk tu, nak kongsi SIKIT jew la pasal result pmr aku...hmph..well, ok for me la...because i've tried my best kan?? but...ALHAMDULILLAH..^o^ still ada A!! & bersyukur lah otak ny x terlalu 'dump' untuk dapat the worse...haish....ok la kan...xyah komen banyak2 la...buat biasa sudah...pas2 move on, and. . . bila spm menghampiri, buat seeloknya kan?? ok! sekarang nak kasi tahu korang sal result yg eden dapat tu ok.. ^^ sabo lew skit!! =.-
*so...ok lew kan??

so, i think sekarang ny jew la...malas nak update..klu x berjam menghadap dashboard blog eden ny...so, ok la kan ^^


~SEE YOU GUYS NEXT TIME KK~

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020