semua aku yg nak kena buat!!!

warhh!! sakit kepala!!!
semua keja,aku yg nak kena buat!!
bila org suruh...malas nak buat la,lupa bawak la!!! segala tok nenek punya alasan bagi!!!
ish!!
macam nak marah ja!!! nak tengking2!!! maki2!!
tapi,bila baru kuatkan suara skit,mula la amik hati!!
nak merajuk!! sensitif!!!
arhh!!! sakit!!!!
aku yg sakit hati ampa lansung x heran!!
aku la yg kena jaga hati aku sendiri,aku la gak yg nak kena buh untuk hati aku nyeh sendiri sebab ampa skit x heran pasai aku!!!
yg tang ampa nyeh,bagai nak rak nak hancurkan ''safe zone'' aku!!!
tambah2, yg muda 2...otak bergeliga!!!
tapi,perangai!!!
lansung x maw ada tanggungjawab!!
semua nak buat cara ikut dia!!
sakit toll hati nyeh!!!!




ur not that good if u think u the best!!!
ur not a good friend if u treat ur friend like a outsider!!
ur will not get thumbs up if u ur acting like everyone likes u!!


Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020