If I Had Wings
Home About Twitter Insta Follow Dash

owner



FootSteps

" Some people would admit themselves as Princess , but me? Hell no! I'M THE QUEEN


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah. Re-edited by Filzah

2017. Not for me.
Sunday, 8 January 2017 • 19:44 • 1 comments




Assalammualaikum and Hi.

Aloha peeps! It's been 2017 already! Wuarhhh! lagi 10 bulan 3 hari aku akan genap 20 tahun. Dah 2-series dah aku T^T tapi masih macam ni. Haish.. dengan masalah jiwanya. MashaAllah.. XD

Aku sebenarnya stress sekarang. Hahahahahaha.. Stress dengan masalah short sem ni. Stress dengan diri aku. Stress dengan keadaan sekeliling. Hahahaha, alahaiii.. mungkin betul apa yang mira cakap. Hm..
Sometime, i think this something we called relationship is just not for me. Hahahaha..

Entah la nakkk.... susah rupanya nak ada dalam relationship ni rupanya. Hahahahaha.. Or sebenarnya memang Allah nak uji sebab nak tunjuk yang masih belum tiba waktunya untuk aku tentukan jodoh aku? Hm.. 

Jodoh. 

Bila?

Siapa?

Rasanya jawapan itu semua ialah. . . 

"Entah. Bukan sekarang kowt filzah. Sebab tu setiap benda Allah nak tunjuk tak kena je."

Hahahahahaha, kadang2 aku rasa nak gelakkan diri sendiri. Dah la bodoh dalam relay, tapi tetap cuba jugak. Tetap buat perangai yang sakitkan hati orang. Tetap sakitkan hati sendiri. Hm. Mungkin dari awal aku patut kekal jadi diri aku. Diri nerd yang sentiasa dalam dunia sendiri. 

Hurm, i can assured you that the people i was supposed to be mention for this entry are gonna read this. Then going to argue on this again and again. For now, i don't even know what i want.

Duhhh~ even in life i don't know what i want until this year! You know, actually i was still clueless last year on what i was doing until i when on my internship. 
People keep on asking what i want for my future. What i would like to do for my future?
What is still have in my heart was freedom. I want to do what i do best in life. I want to be myself. I want to be free. There is still a lot i wanna achieve in life. There's a lot of journey in life i wanna to go on. 

I guess i just can't changed my way for now.

Tau tak, aku selalu berdoa dekat Allah, sebenarnya dari dulu lagi. Aku doa supaya,...

"Ya Allah Ya Tuhanku Yang Maha Esa lagi Maha Berkuasa, aku harapkan Engkau ciptakanlah seseorang untuk dijadikan sebagai jodoh aku. Sesungguhnya aku tak mahu keseorangan setelah mereka yang aku sayangi kembali ke pangkuan-Mu. Kau lembutkan hati aku hanya pada satu2 lelaki yang Engkau jadikan jodoh aku."

"Benarkanlah hati aku hanya setia kepada seorang umat-Mu yang telah Engkau tetapkan khusus kepada aku. Sesungguhnya aku percaya kepada setiap yang Engkau tetapkan untuk aku lalui dalam hidup ini."
"Lindungilah hati aku ini dari sebarang kemungkaran agar aku hanya setia kepada dia yang Engkau jadikan untuk aku. Aku berharap aku akan sentiasa bahagia walaupun belum tiba masanya. Ya Allah, biarlah wajah aku tersenyum selalu dan begitu juga orang sekeliling aku. Hadirkanlah bahagia untuk mereka."


Aku tak boleh fokus sekarang. Tah laa.. Rasa serba salah bila fokus dekat satu benda, pastu terabai pulak satu benda. Perangai aku teruk sangat ke? Ada orang cakap aku ni sesuai jadi kawan je sebab semua nasihat aku sebagai kawan semua bagus. Tapi tulah kan? Aku rasa aku sendiri tak boleh nak fikir dengan betul apa yang sebenarnya aku nak.

I'm sooooooooooo CLUELESS!!!!!!!!

Urh.. aku taktau la kenapa kalau bab hati mesti aku buntu habis. Kalau jadi dekat diri sendiri mesti peratus bodoh tu naik jadi 200% 
TT^TT

This is so suck!! f**k T^T i hate my heart. I hate my feelings! I hate everything about myself. Nothing to be proud of T^T

So what should i do? What do i need to say? Which words are the best? How to describe what i feel?

I'm so not fun to be with.
I'm so heartache to be with.
I'm so pain in the ass to be with.
I'm so me. 
And i still can't change that for someone who i think can bear with me.

Maybe. . . 
and just maybe all of this is just not for me. 

Nothing is for me.







1 Comments:

Blogger DIASKANA said...

hi filzah! its ok. life is not perfect kan, but try to enjoy it even with all the flaws and challenges that come your way tau!❤ Have faith on Him & goodluck with life!

May Allah swt grant you what is best for you in this life & hereafter :)

15 January 2017 at 16:22  

Post a Comment


|