Confused. Complicated. And Co-Deadlocked


Assalammualaikum and Hi!!!

Dah nak dekat sebulan dah aku balik rumah sendiri. tu bermakna dah sebulan jugaklah cuti sem aku dah burn into ashes. Tinggallah lagi sebulan sebelum balik ke KJ dan menjalani kehidupan aku seperti biasa sebagai seorang student dekat FIM.

Lepas ni dah masuk sem 3!!!!!! noooooooo~ cepat gilosh kan masa berlalu? hmph, too fast until sometimes you don't even realize that time is passing by you and leaving you with full of good and bad memories. Kalau dikira tambah dan tolak semua, inshaallah lagi setahun setengah sebelum aku dapat diploma aku. Haha! That was fast??? haha, well too fast until i have to wake up from my dreams and back to the reality. I'm going to be 20 next year laaaa!!! Realiti apakah ini semua?!!!! I'm NOT READY to be 20. Haaa, tapi. . . . . 
Kalau aku dekat korea or other places, i'm already 20 la kan? since Malaysia di garisan khatulistiwa, tengah kan? so negara yang lain akan sejam or beberapa jam lebih awak dari waktu dekat malaysia right? (mulalah melalut hentah hape2 tu ._. )
Lagipun, aku tak fikir secara clean and clear nak buat apa lepas habis diploma aku! T^T someone help me.! Aku memanglah cadang nak sambung study in degree, but that takes a lot of money too. Then i was thinking about nak kerja. Kalau aku habis diploma, then kerja. . . aku takut nanti aku malaslah pulak nak sambung degree. Yelah, macam orang tua2 katalah, kalau dah pegang duit nanti dah taknak pandang benda lain. Since dengan ekonomi sekarang yang . . . . (huh......) so, duit amat memainkan peranan penting because everything need money now. Zaman sekarang ni, duit lebih penting dari nyawa taw. -_- Haha. Such a complicated mind you have there dear myself. 

So, sebab aku malas nak fikirkan lagi secara clean and clear. . . Aku pun KIV lah dlu persoalan yang bermain di minda tu. Go with the flow bak kata aku. Hahaha. Kita tengoklah macam mana, then decide. Btw, I'm dead bored! that's why i am writing an entry for this blog again. I am just mumbling about some stuff that i don't think even I understand what. So many nonsense things i've mention. Furthermore, I, myself don't have any idea what am i writing now. So mixed up. 

Sebelum aku melalut entah apa2 lagi, marilah beramai2 kita menghabiskan mukadimah tak berfaedah aku ni dengan mengucapkan Gong Xi Fa Cai to everyone who is celebrating it around the world. Have a Blessed year ahead and Happy New Year.

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020