3 SOALAN YANG ORANG NAK SANGAT TANYA FILZAH! ^_^ (PART 2)


assalammualaikum and hi! :)

Halo and halo again to my readers. Hahaha, harini aku akan sambung part 2 "3 SOALAN YANG ORANG NAK SANGAT TANYA FILZAH!"... 
Sebenarnya hari tu aku dah nak update entri baru untuk part 2, tapi agak busy. Busylah sikit walaupun kita sedang bercuti..

Hey! ingat orang yang sedang bercuti macam aku ni takde kerja sangat ke? lapang sentiasa?? huh, salah! Itu semua SALAH! I'm also a busy person you know. Btw, aku sampai bulan 3 T^T damnit, agak lama lagi nak sampai bulan 3 tu. Sabooooo jelahhhhh dok rumah ni. Lakukan aktiviti harian aku sebagai drebar mak aku dengan orang gaji tak berbayar. Sokay, daripada tak buat apa dan tambah lemak kat badan baik aku jadi orang gaji kat rumah. Haha.. Sebenarnya aku rindu kelas. Hahaha.

So, taknak panjangkan kemerapuan aku yang semakin panjang ni aku start dengan orang yang seterusnya iaitu Athirah KB97 slash or a.k.a kembar dekat nama bapak. (ayah aku ngn athi sama namanya tapi lain orgnya ._.' paham kan?)

1- sape nama pakwe kau?
2- bila nak meet aku?
3- kau sayang aku tak?
Bagus kembar aku yang sama nama bapak ni. Soalan dia tak mencabar kesabaran aku sangat. Hahaha, tak macam orang yang seterusnya ni. Kembar aku jugak, tapi kembar sama tarikh lahir yang suka mencabar kesabaran aku. Untuk jawapan athi, ini diaaaa~~
1- JO bin DOH. Hahaha, tu je mampu ada sekarang. (obviously i'm not like you la sis. Kau ada someone special yang kau tunggu an? tapi aku, hm... inshaallah tunggu jo bin doh tu je la datang nanti. hehe)
2- Inshaallah! Tapi aku memang teringin nak jumpa kau. Nanti kita plan kk.
3- dol, sayanglah kau even kita kenal melalui laman media je. (soalnya sekarang kau sayang aku ke?!! haaa, jawab2)

Si kembar jahat, TIMOT a.k.a Timah.
1- hang single ke idok?
2- sapa crush hang masa form 1? (nyatakan sekali nama)
3- adakah hang masih suka crush hang masa form 1 tu?

Ini agak biadap orangnya. Hahaha, tak gunasssss punya kembarrrrrrrrr~ minah ni tahu kowt siapa crush aku! Memang saja nak trick aku. Huish, memang treat or trick betui minah pantun ni. Sebelum tu, biaq aku jual satu pantun untuk tuan empunya badan. Maaflah aku bukannya terarr berpantun macam hang. >.<
nak belok ke kanan tapi terbelok ke kiri,
ingat nak gostan tapi p depan,
terima kasih atas soalan diberi,
terimalah ini aku punya jawapan.

1- Single laa, bukan macam hang. Pemeshhhh kau timot~ (selagi hang belum berpunya, apatah lagi aku. Kahkahkah, ka hang dah berpunya????)
2- kuajaq baq ag! lagi taw mau tanya! MNI (aku mampu bagi nama singkatan ja..  o///_///o hang jangan nak biadap sangat! hg kenai sapa kan?! obviously aku takkan sebut nama dia kat sini -_-)
3- haish soalan...... suka tu tak sure laa since dah lama tak nampak si Dia. Hahaha. Tutup topik! (haih timot ni, tapi utk soalan ni aku rasa dah move on kat. Minat maybe ada. hahaha!)

Faris Ultear, otaku sekapal....
1- awak suka kucing tak?
2- apa yang awak rasa terhadap saya??
3- katakan mampu, kereta apa paling awak minat dan nak beli?

hahaha, sebenarnya aku kesian dengan faris sebab dia takde idea nak tanya apa dekat aku haritu. Soalan ketiga faris agak susah tapi aku try fikir banyak kali dah.. haha, baca jelah apa jawapan aku kk.?
1- suka jugaklah. (ada jugaklah tu sebab penah ada kucing gigit tangan aku T^T sakitttttttt)
2- aku rasa. . .rasaaaaaa.  . rasa suka kawan dengan faris. Hahaha sebab dia boleh faham gak kadang2 excited aku terhadap anime tu walaupun overdose. He's nice ^^
3- kalau hakak mampulah kan, hakak ni nak jugaklah merasa naik cooper. (hahaha, hakak main cakap jela ye. Tapi sejak dua menjak ni, porsche sangat menarik perhatian sebab asyik nampak porsche je nakkkkk)

and lastly from old friend, Esyad...
1- Macam mana nak tahu girl tu suka kat laki tu?
2- kalau laki tu suka kat girl tu tapi girl tu mcm tak suka dia and macam mana pun laki tu tak give up, agak2 girl tu suka dia tak?
3- rasanya girl akan bagi byk chance tak dalam hubungan?

I don't even know why this guy is asking me this question. Huh, kau ingat aku doktor cinta? Pakar sangat? Dari soalan ni la kan, boleh nampak la kat situ yang membe aku sorg ni nak tackle someone la kowt.
1- bagi aku la, minat dengan suka lain. Jadi kalau suka aku rasa muncul secara tetiba. Girl ngn boy tu maybe bff. Boleh saling suka dari situ or girl tu akan selalu contact boy tu? (depends la on someone tu.)
2- if tak suka means tak suka la. Kalau suka pun maybe sbb kesian? (depends on that guy. Kalau laki tu ada something yang membolehkan girl tu nampak karisma dia, girl tu bolehlah tersuka dkat laki tu.)
3- if girl tu sayang pasangan dia and hubungan tu, macam mana pun dia tetap akan bagi chances. Except! Kalau dia dah penat in that relationship, then what ever you do the answer will still be the same. NO is no and never can be maybe. (aku rasa centulah)

Maka tamatlah sesi soal jawab aku daripada semua yang telah bertanya. Terima kasih daun keladi, nanti kalau saya minta lagi silalah beri. Hahaha. Again, thanks y'all. Ada setengah soalan tu agak menyakitkan kepala hotak untuk fikir but overall all the question that i've received is great! Thumbs up! Jadi, sekianlah mukadimah untuk entri kali ni. Sorilah anak2, tenet cheq sakai, sebab tulah dia gila sikit. Harap maaf. Silalah membaca blog hamba yang biasa2 ja ni..

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

The Lost of My Great Hero (longest post ever. YOU HAVE BEEN WARNED) :')