Me! Just me :)


assalammualaikum & hi!

sekali lagi, harini aku mengupdate blog.. hoho..yelah, kan dah lama aku tak update blog, so since there is a time before i went furthering my studies, ak, u pun updatelah.. hehe, actually aku tak tahu nak update apa tapi aku nakkkkkkkk sangatttttttt update! so, i decided to write about ME! 
yes! hahaha.. harini punya update cuma pasal aku.... hmm, kinda my biodata something laa.. hehe, well no one seems to care to know about me... and yes! i know a big part of people that used to visit my blog never less to try and click "About" and read little things about me.. so i decide to make this update today!

hoho, maaflah sebab gambar atas tu macam peliks je.. well, orang tengah bajet sedih guna camera 360 XD so, without wasting anymore time.. shall i begin?

Nama full aku, Siti Filzah bt Ab. Rahim... umur aku tahun ni pulak dan nak masuk 18, tapi genap pada bulan November.. asal dari Kedah dan bersekolah menengah selama 5tahun di SMK Keladi... aku ni budak sains tulen, tapi memang terukkkkkkk sangat menjadi budak sains.. haha, jiwa aku bukan jiwa sains.. XD nak buat camne, yedok? btw, result spm aku biasa2 je.. adalah 5 kredit, yang mampu melayakkan aku masuk ke course Diploma Culinary in Arts dekat FIM [food institute of malaysia] yang bertempat di Petaling Jaya.. inshaallah aku masuk 3/4 ni ke sana.. hoho.. btw, aku ni anak tunggal dan bukan sebab aku ni anak tunggal aku dapat semua ehh -_- cakap kasi baik skit.. haha, aku ni chubby orangnya dan tak suka perkataan gemuk! :) aku suka makan manisan dan benda benda berais.. sebegai contohnya, coolblog, kek dan etc..
aku suka menulis.. selalunya aku akan buat cerita pendek.. tapi, lepas lama skit idea akan hilang untuk satu cerita tu tapi idea lain yang datang untuk cerita baru! XD aku ni jenis lancang berkata2.. 

aku suka barangan vintage, old stuff and some myth story... aku tak suka orang kaki ampu, orang kaki minta simpati, dan aku paling elergik dengan manusia yang pentingkan diri...
believe in miracle.. aku ni jenis simple & plain.. rasanya aku ni agak kuat membebel..XD hehe... really a talkactive person! :D
love musics and a lot of other stuff.. kinda crazy sometimes!



sooooo, i think tu je kowt yang pasal aku yang aku boleg tulis? XD ntah apa lagi yang aku tertinggal agaknya.. hm, takpe! abaikan.. rasanya itu je~ so.. that's from me now... we see later

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020