Novel Terpakai Tiptop!


assalammualaikum wbt & hi semua :D 

ok, so cuti2 ni tersangatlah membosankan since i'm free now :D yesh! akhirnya dah terlepas dari genggaman SPM dan sekarang ni dah jadi penganggur separuh masalah pulak sampailah tibanya hari nak ambil result nanti.
disebabkan masa yang ada tu tersangatlah lapang dan membosankan [sebab tak pergi ambil lesen kereta lagi XD] actually tengah mencari para peminat novel sekalian utk membeli novel.. well, kepada sesiapa yang tengah mencari novel, bolehlah menjengah ke blog ini untuk mendapatkannya.
biarpun novel terpakai tapi anda pasti suka dengan harga yang ditawarkan. Jadi, novel2 yang ditawarkan adalah seperti di bawah


Harga asal: RM 19 [sem. malaysia] / RM 22 [sem. S/S]
Harga jual: RM 15 semenanjung [termasuk postage]
RM 17 sabah/sarawak [termasuk postage]
Keadaan buku: 10/10

Sinopsis:~

Tanpa rela dan terpaksa, Lysa Lafisya terpaksa menerima hakikat yang musuhnya, Rafeeqi, sudah bergelar suami kepadanya. Mahu atau tidak, dia terpaksa akur dengan kehendak takdir walaupun dia pasti dan yakin ada dalang di sebalik apa yang menimpanya.

“Hei, perempuan! Apa yang kau letak dalam minuman aku? Macam mana aku boleh ada dalam bilik kau? Kau memang nak perangkap aku, kan? Apa motif kau, hah? Kau nak harta aku? Huh, dasar anak yatim piatu. Lesbian pulak tu!”

Itu tuduhan Rafeeqi terhadap Lysa Lafisya. Pedih memang pedih. Tapi, siapa dia mahu menegak benang yang basah? Beribu kali dia cuba menyakinkan Rafeeqi sekalipun, pasti lelaki itu tidak mempercayainya. Sungguh, itu fitnah! Tapi, dia hilang punca untuk membuktikan.

“Hisy, tengok ni apa kau dah buat? Habis tercabut selendang aku. Baju aku pun dah basah.”

Saban hari duduk bersama, perang tetap perang, namun sudah ada selingan tawa dan bicara lembut. Hubungan yang dulunya dingin, perlahan-lahan bertukar mesra. Ikatan persahabatan diikat. Namun, sampai bila? Dalam diam, hati sudah ada benih cinta.

Selama mana hubungan persahabatan itu akan dikekalkan? Apakah perhubunagn itu akan bertukar? Hati siapa yang bakal ada benih cinta? Berantakan atau bahagia hubungan yang diikat? Adakah musuh akan kekal jadi musuh? Atau, musuh akan bertukar menjadi suami yang benar-benar suami?



kepada yang berminat dan mempunyai sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di SINI

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

The Lost of My Great Hero (longest post ever. YOU HAVE BEEN WARNED) :')