syawal bakal menjelang, ramadan akan meninggalkan kita...


assalammualaikum w.b.t & hi!!!
apa khabar semua?? boleh tahan lamalah juga aku tak update blog kan?? 
btw, selamat menyambut hari raya Aidilfitri yang bakal tiba!!! //menari dengan TK// wahh~~ cepatkan?? sebulan dah nak berlalu.. tinggal lagi dua hari je nak puasa then kita pun raya.. raya bagi umat islam lah! :D 

bulan: ramadhan ke-27
feeling: seronok, sedih, bersyukur, takut
ulasan: banyak benda yang terjadi tahun ni.. terlalu banyak.. 

haha.. benda dekat atas ni saja je aku buat XD nampak bebenor takde keja aku ni :3 alahaii~~ btw, baju raya korang warna apa? aku tahun ni warna hijau! ntah kenapa dan mengapa, tapi aku tahun ni lansung takde mood nak raya sangat.. maybe sebab masalah2 yang aku hadapi kowt... or trial yang lepas raya.. haish.. tahun ni memang bebetul banyak masalah aku.. hmm.. aku redha dan pasrah je.. aku sentiasa berharap Allah aku bagi aku kekuatan dan tabahkan hati aku untuk menghadapi dugaan yang diberikannya.. sedih la jugak ramadhan dah nak habis.. aku rasa sunyi XD alahaii~ ramadhan membuatkan hati aku tenang sikit.. hmm, FYI spm dah nak dekat!! ohhhhhhhmaiiiiiiiii~~ nooooooooooooooooo~~ everybody say noooooooooooooo!! huhu, lepas raya aku ada dua minggu sebelum trial week TT^TT rasa cam nak lari jauh2 je!! haish! penatlah! huhu.. 
aku ni, sebagai spm candidate berharap sangat2! lagi tersangatlah berharap supaya boleh relax sikit dari masalah aku.. tapi makin bertambah adalah..
haha.., so, abaikan segala celoteh aku yang nampak macam tak penting sangat tu.. sebab dekat entri harini, aku nak menyusun 10jari untuk memohon kemaafan dari semua orang yang mengenali diri aku kerana aku tahu aku dah banyak buat salah, even i am typing now mesti dosa aku akan tercatat pada bahu di sebelah kiri aku atas kesalahan2 aku.. jadi, Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir dan Batin kepada semua! kosong2 ye? //ayt trending skg// :D

berhati2lah di jalan raya dan semoga berbahgia di hari raya tahun ni :3 semoga kita berjumpa lagi tahun depan wahai Ramadhan...

Comments

Mira_Othman said…
Selamat Hari Raya jugaaa :D
Kuatkan Semangat dan semoga kita dapat berjumpa dengan bulan Ramadhan lagi pada tahun hadapan aaminnn :)

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

The Lost of My Great Hero (longest post ever. YOU HAVE BEEN WARNED) :')