Life need to go on and time's never stop for anyone..


hi & assalammualaikum to my dearest reader :D
lama aku tak update kan?? well, being busy all this time.. haha.. SPM candidates la katakan TT^TT rasa macam nak lari ke luar negara je.. haha.. kalau aku lari ke Korea, aku dah 18 ._. dekat sini, aku still seventeen.. wow, memang khatulistiwa betul -_- semuanya normal sangat.. haha.. tiada anjakkan pun XD
Btw, abaikan segala yang aku merapukan kat atas ni.. hihi.. harini aku update sebab aku nak release stress aku dengan exam yang 3 minggu berturut2! mashaallah.. seronoknya jadi budak kelas aliran yang bukan sains -_- diorg semua dah habis exam.. perhh, budak aliran sains tak habis sampailah cuti sekolah ni.. perhh..
memang kena flexiable ahh jadi budak kelas sains -_- tough doe!! tough. . . 
anyway, aku akan try the best i can to get the best score.. huh... just like the picture down here..

ahh!! actually, aku dah malas nak jadi budak baik.. seriously malas! huh, life is tough you know! T.T well, many things happen this past few month.. it has been tough for me to handle it myself.. haish, dah la aku ni tak setabah mana pun.. huhu.. life is just too sad and too challenging for me... haish, ntah macam mana la aku hadapi semua ni sendirian.. haha.. kadang2 aku pun terfikir, hidup ni bosan bila ada orang yang menjadi beban kepada diri kita untuk jangka masa yang lama sebab yang menjadi beban kita tulah memori untuk masa lampau dan masa depan kita.. beban itu sememangnya menjadi sebahagian dari hidup kita sebab they just apart of our life, isn't that right??

but sometime, i just ask myself.. kenapa aku tak jadi kejam kepada orang-orang yang dah berlaku kejam kepada aku?? dan jawapannya aku jawab sendiri dengan, aku tak sekuat itu untuk menjadi seorang yang tidak mempunyai hati sebab bila aku tidur pada malam ini, dan keesokkannya hati aku sudahpun memaafkan orang-orang itu sebab hati aku mudah untuk memaafkan.. [eh2 ayat! haha.. macam bagus je XD]
hihi~ btw, SPM is coming so near to us the SPM candidates -_- haish.. macam nak tendang2 je.. laju benor masa berlalu.. ish2.. but whats for sure is, Ramadhan is around the corner!! haha.. aku suka bila ramadhan tiba :3 rasa aman sangat :D aku rasa bahagia pada ramadhan..haha...
so, i guess. . . this is all for now.. sehingga aku menaip lagi ye >.<


never lose hope because, you'll find the way if you stay strong!

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020