Holiday is Here!! SPM is NEAR TT^TT

assalammualaikum dan hi!! :D
HAPPY HOLIDAY TO THOSE WHO ARE ON VACATION!!~

wahh!! akhirnya! cuti jugak :3 alahaiii~ bagusnya dapat cuti lepas exam.. exam kitorg baru je habis..actually dari kelmarin kitorg dah cuti tapi harini aku baru update blog sebab aku malas.. haha.. malas sebab goyang kaki je duk rumah kelmarin..hoho.. kelmarin aku duk rumah bukannya buat apa sangat.. online,tengok tv, pastu masak.. itu jela kerja aku.. stay dekat rumah, kerjanya masaklah.. :3 haha.. kalau aku tak masak masa cuti, memang nak kena berleter dengan mak aku la jawabnye..
huhu.. holiday pun holiday la.. tapi, kelas tambahan dengan tuisyen wajib ada.. memang pasti ada..dan harusnya aku pergi -_- [keke, macam pendidikan islam la pulak, asyik2, wajib, harus bagai ni semua]...
haha.. well, holiday is still holiday.. so, macam mana sekalipun aku memang wajib tak makruhkan benda ni.. aku harus enjoy! enjoying myself in holiday time is a relaxing moment..lagipun, ni jela masa aku nak chill skit dari fikirkan masalah yang mengasak dada sehingga buat aku tak boleh bernafas TT^TT



huhu, sejak tiga menjak kebelakangan ni. . . aku asyik2 diuji oleh Pencipta lagi Maha Agung.. dugaan yang menimpa aku kan, lahaii~~ ntah aku boleh ke tak selesaikannya secepat mungkin.. aku rasa dapat selesai kan "mess" yang aku buat ni secepat mungkin! haish.. orang lain yang buat salah.. orang lain yang tanggung.. well, i think about this and aku rasa macam boleh kena sakit jantung je!! huhu.. rasa nak marah pun ada, rasa nak tengking dgn herdik pun ada, rasa nak nangis pun ada.. haish2.. alangkah, berat ujian yang tertimpa menimpa ku.. [apa yang aku merapukan ni?? =.=']
sabar jelah.. itu je yang aku boleh buat.. dan memang itu jela yang aku buat... takde benda lain dah.. nasib baik kawan.. huh, klu limit kesabaran aku dah habis.. tak pasal2 "kawan" tu yang kena maki hamun dengan aku sampai kami putus sahabat.. erhh!! ntah kenapa aku boleh panggil dia "sahabat" lagi!!
that is what i really2 wanted to say to her!! arhh.. sabar, sabar~ haish, nasib baiklah wujud lagi "RAKAN" yang sekepala dengan aku.. faham keadaan aku.. berkongsi duka dgn aku... lahaiii~~ nasib, nasib~~
semalam, aku punyalah heart broken+mental shutdown [keke, ayt baru punya].. disebabkan masalah ni aku fikirkan sangat2.. wakduh2.. memang parah semalam..nasib baik ada tempat aku nak mengadu duka lara yang aku hadapi.. alangkah bertuahnya aku... huh, sudah2 la kisah semalam.. harini, today's story lah! taknak aku kesedihan lagi.. parah jadinya.. inshaallah aku akan berjaya mengharungi ini semua dengan tabah! inshaallah!
fuhh.. lagi satu, SPM DAH DEKAT WOII!! makhaiii~~ terasa bahang spmnya tu -_- ish2, bila la nak habis semua drama YES.PEH.YEM +_+
haish, dah la result pun alo kadar ajo.. //sobsob// :'( bagaimana ini?? ish! >< inshaallah lagi 6 bulan nak hadapi peperiksaan besar.. sekarang dah nak masuk bulan 6.. maknanya, tinggallah lagi 5 bulan mendatang @_@ !@#$%^&*^%$##$%^&*... hope this end fast!

KEEP CALM & stay strong.. you deserved better

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020