SPM is keeping it distance with me!!


hi and assalammualaikum! :3 yo!
what's up all!!??
aku di sini agak keletihan.. haha.., SPM candidates la katakan TT^TT

well, sekarang dah bulan 4 oii!!!! it's April now! but, April is going to leave me and May is coming to keep me in company for a while~~


haha... seronok tu seronok la jugak... tapi takut itu pasti XD hihi... SPM nak dekat kowt.. -_- giloh ko kalau aku tak takut >< haish.. aku harap sangat result SPM aku nanti elok dan seperti yang mak dan ayah aku harapkan... haish.. after SPM maka mulalah perjalanan kehidupan aku ke dunia realiti yang sebenarnya..haha.. well, in sha allah aku cukup tabah kowt kan untuk menghadapi dugaan yang bakal menimpa.. haha, well. . . Allah takkan uji hambanya melebihi kemampuan mereka sendiri... jadi! tabahlah Miss Dew...
korang tahu tak, walaupun baru bulan 4, tapi dah macam-macam aku tempuhi.. haha... rasa nak gelak pun ada.. rasa nak nangis pun ada.. hah! gelak itu pasti.. menangis itu pun pasti... tak semua orang hanya boleh tersenyum walaupun hatinya menderita kan?? so, pada suatu saat dan masa semestinya ada juga tangisan yang dilepaskan.. hah... sabar jelah... lagipun, sabar je yang boleh aku buat sekarang.. sabar dan redha.. :) harap sangat2 yang Allah akan sentiasa tabahkan hati aku untuk harungi semua ini tanpa satu tangisan pun di hadapan semua orang.. biarlah aku je yang tahu kesedihan aku dan tanganinya sendiri.. [haish2~ cakap serupa over je aku ni.. ayat selalu aje pasrah.. ye dak?]
ini satu quote yang aku suka sangat2!! betul sangat apa yang dituliskan tu kan?? :) siapa setuju?! haha..



you don't know how strong you are until being strong is the only choice you have

Comments

Salam Perkenalan.
Jom join GA saya :)
http://drshikinzainal.blogspot.com/2014/05/happy-hour-giveaway_5.html

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

The Lost of My Great Hero (longest post ever. YOU HAVE BEEN WARNED) :')