SPM 2014....huh --'

hi+assalammualaikum w.b.t

what a calm day eh? :D hihi...at last!! the holiday is here!! yeshui!! :'3 alangkah bahagianya aku... huhu... akhirnya, cuti bulan 3 dah sampai.. huihuihui.. although seminggu je cuti, tak kisahlah! seminggu pun seminggulah... aku dah malas nak pergi sekolah dengan kaki+tangan sakit2.. haha... luka accident haritu tak baik lagi mehh.. hihi... inshaallah cuti seminggu ni dapatlah baik dan akan meninggalkan kesan parut itu...huihuihui...
ok, aku ni budak SPM tapi tak macam budak SPM pun... nak kata insaf, biarpun secalit keinsafan di dalam diri tak tertanam pun... nak kata study hard2 pun, taklah sangat.. hoho... study bila dekat sekolah, itupun main2 lagi dalam kelas. . . kadang2 je serius sampai pening... dekat tuisyen plak, menguap berjuta kali dah... pastu fikiran ntah terbang balik rumah je XD ish3. . .  sepatutnya batch aku dah memang catch up semua yang kami tertinggal la kan2?? tapi, budak2 kelas aku -_- tak tahu nak cakap apa dah XD semuanya memang tak berapa nak insaf lagi kowt!! hahaha!! itu satu hal... ntah la bila agaknya kami nak sedarkan?? kadang2 aku sedar la jugak yang spm dah nak dekat... tapi, selalunya aku abaikan sebab kalau fikirkan sangat boleh stress... dah la selalu stress dengan pressure yang dapat dari orang2 sekeliling... hmph! tapi, seriously aku memang harap yang apa yang kami belajar selama ni memang kami takkan lupalah.. dan kami dapat markah yang cemerlang lagi terbilang ahh!! :3 
tapi, takkan semata2 nak fokus SPM je kan?? so, kita CHILLAX ahh >.< huhuhu... enjoy the moment while it still least... [ntah betul ke idok apa yang aku tulis tu XD]
huhu... but, seronok la -_- jungkook... budak tu 17tahun jugakk.. tapi dah graduate >< sakit hati i u!! budak yang dekat bawah ni memang best hidup dia -_- dah 17 tapi tak payah ambik spm... dah tu, duduk korea plak, umur sebenar 17 tapi dekat sana dia dah 18... 18 tahun dah boleh graduate... huh, sebelum graduate dia dah ada job... memang syok rr.. udah tu, hensem tersangatlah...cam nak penampor je!! haha!! //flip jhopeful mine// ish!!~ huhu... nak lari pegi korea oii!! sebab klu pegi sana, aku tak payah ambik spm :3 huhu..

tengok!!! bahagianya dia [picture sebelah kiri] haish -_- buat jadi laki aku lagi bagus >< huhu.. tpi dia ramai gila fans!!! huhu... kawan aku punyalah tergilakan dia sampai aku takleh nak masuk skit pun TT_TT jadi aku hanyalah fans dia dalam diam :') sbab nanti kawan aku akan marah aku :/


p/s: jungkook, bambam pasti berbahagia sebab diorg tak duduk malaysia.. huh --' be strong and try hard for SPM filzah! whaiting!!

Comments

NurSyuhada said…
Haha goodluck untuk spm nanti. Jangan holiday snagat kak :D

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020