Masquerade Ball


hi and assalammualaikum w.b.t to all!!!~
aku update lagi harini.. haha.. sejak dua menjak ni, kerja aku update blog je kan?? hm, biasa la tu..kalau aku dah takde kerja sangat nak buat,. . . ini ajelah yang aku akan buat.. mengupdate segala benda yang aku rasa aku boleh buat jadi satu entri :D so, tajuk hari ini ialah Masquerade Ball :D huuuu~~cakap pasal masquerade ball ni... mestilah kena ada mask kan?? yehet, topeng!
yesh! that is the most important things ok all..
huuuuiiiii~~ hihi.. ntah kenapa, tapi aku excited sangat pasal Masquerade Ball & rings ni.. huhu... actually aku memang suka benda2 macam ni.. haha.. masquerade ball ni ala2 vintage gituh.. haha.. dulu, masquerade ball penah masuk dalam bucket list [benda2 yg aku nak buat dan nakkan] :D another thing that we have at masquerade ball is a dress!! :D
ok, mesti semua orang tahu masquerade ball itu apa kan?? what?! tak tahu?? ish2.. aku nak terangkan takut korang tak faham, so korang tgk SINI.. masquerade ball ni macam event yg diadakan untuk semua org tapi kena pakai mask dan untuk satu malam je, jadilah orang lain :D itu ikut pemahaman aku la :3
ntah la kenapa tapi aku tetiba terfikir pasal masquerade ball tadi pagi..  masquerade ball ni ala2, dance ball la or macam prom night! :D selalunya ada dekat negara2 barat je la.. tak silap aku semua ni bermula dari british kowt >.< sebab apa aku suka masquerade ball?? sebab pakaian dia cantik2!! and well, i have my own fantasy on how my masquerade ball will be like :D tapi the facts is aku lebih tertarik kepada fairy tale yg di sampaikan :3 tetambah fairy tale on your love story... hihhi.. macam cinderella story but, cinderella tak pakai mask la..

ntah kenapa la aku ni minat benda2 macam ni -_- kawan2 aku jarang ada yang minat2 benda macam ni semua.. huh.. tetambah yang sorang tu XD haish! she is so opposite from me that one friend of mine... huh, ntah la apa yang membuatkan aku tak serasi sangat dengan dia -_-
owh! sekarang pun aku masih lagi menggilai barangan vintage+silver accessories :'D alohaii~~~ disebabkan aku masih on mc.. so, pagi tadi aku search benda2 yang sentiasa bertakhta di hati aku ni hah!! XD aku tak macam some teens, yang sukakan gadget2 baru bagai.. aku suka benda2 vintage, benda2 yang lama. .  orang kata macam benda2 yang zaman datuk nenek punya time nuhh~~ haha..


cantikkan??! nampak simple+elegant kan?? tapi aku suka yang bawah sebab nampak lebih simple..
yang atas pun cantik.. alahai!! kalau ada orang hadiahkan satu untuk aku pun takpe :3



I love Vintage things~ so, saja la aku update entri tajuk masquerade ball sbb aku saja2 nak kongsikan apa yang aku rasa sekarang :D

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020