dapat SURAT CINTA yg pertama :'3


hi dan assalammualaikum kepada semua!!!! :'D huhuhu.. alangkah berdebuZ+bersawanganZ belog ini XD haha... ntah sape ler tuannye ye?! >.< hahaha!! ish3... maaf la semua ye.. aku dah lama tak bukak blog sebab busy yo'allz! hahaha... serius weyh! :3 buzy norr!! well, buzy dengan sekolah lagi.. tuisyen lagi.. konflik zaman remaja lagi.. hahaha... alahai...~~ doa2kan hati ni terus tabah! >:D
ahh! malas cheq nak story2 dengan hampa... heboh satu dunia satgi... mampoih cheq kena katoq! [kedah mari skit... hihihi]
hmph, seperti tajuk yang ditulis untuk entri harini... aku rasa lawak sangat!! XD hahaha... aku dapat SURAT CINTA dari si DIA... huihuihui... alangkah "bertuahnya" hidup aku...haish2...
apa kan daya ye dok?? :3 bukan selalu dapat surat2 cinta ni... haish.. rupanya hensem... tapi sayang. . . .
sayang beribu2 kali sayang!!!!!
surat tu amatlah "memBELAH" jiwa dan ragaku >.< kuikuikui...apa kan nasib.. tapi ku harus menerimanya jua :3 ceitceitceit... mesti semua tertanya2... patutnya dapat surat cinta mesti happy2, suka2... tapi!!!! aku berduka lara gituh [aceh ayat -_- rembat dari mana ntah XD]
ini surat cinta bukan dari orang biasa2 maaa!!! ini surat cinta dari orang yang ada kuasa maa :3 hihi...
ish2., kenapa la aku ni kejam sangat kan?? asyik buat korang tertanya.. kihkihkih...ok la...
orang tu bagi aku surat ni... tgk gambar di bawah yaa~~ klu nak nampak tekanlah gambar untuk tumbesaran XD

kihkihkih... ni la surat cinta tu XD muahahahaha... "surat cinta" dari JPJ.. hahaha... dapat surat cinta ni sbb aku dah lesen P.. tapi pakai lesen L XD muahahaha.. aku taw tu salah aku.. well, aq masa dpat lesen P tu memang masa tu jugak nak tukar.. tapi, well. . . .mak den arr.. dia cakap "tak payah tukar! buat apa nak tukar2!! pakai je stiker tu!! nak menunjuklah kata ada lesen P dah?! tak payah!"
huh.. mak aku tu, klu dia cakap "tak" maknanya "tak" lah.. -_- huhu....kan kena free je!!! huhu.. nasib rm40 jiah XD hihihi.. well, aku tak bagitahu mak or ayah aku pun yang aku kena saman!! XD kihkihkih... aku bayar saman tu sendiri.. dengan duit sendiri.. malas ahh... takpe la.. sekali dah kena mesti kita akan beringat kan?? so, biarlah rasa skit tanggungjawab ni.. hihihi...



p/s-janganlah cuma beringat selepas terkena... beringat2lah sebelum terkena ye?!

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020