Conflicts! between Future & Past


hi+assalammualaikum all~~

ok, aku tahu yang aku dah buat entri tadi.. hihi.. tapi aku buat satu lagi.. aku bosan la di pagi sabtu ni :3 hm, as the title today :D conflicts! what is about conflicts??
apa yang dikonflikkan sangat oleh aku ni?? well2, hihi.... aku mungkin sentiasa tersenyum, tapi tak semestinya setiap senyuman aku bermaksud aku gembira... isn't that right??


btw, as a teenager la kan. . . . not everything i can solve by my own and not everything i can think how to solved it right?? haha :3 tak cukup matang gituh.. bak kata orang la XD
hmph~~ ku keliru lagi buntu >< actually konflik tu berkenaan dengan hidup aku la... hihi... sebenarnya dah lama konflik ni berlaku.. tapi tak pernah solve :'(
ok, rasanya everyone who knows me tahu yang aku ni kpopers kan?? hihi.. itulah actually the conflicts that i'm having.. haha.. aku seorang kpopers.. tapi, sometime i just think to let go the kpopers life... well, aku nak jadi seseorang yang lebih baik dari aku yang harini.. everyone need a change right?? but not everything you can change just in a blink of and eye... so, as a muslimah.. aku memang la terfikir pasal kpop ni.. memang best... islam pun tak larang... cuma sesetengah perkara pasal kpop ni yang ada bercanggah dengan ajaran Islam.. memang la kpop tak sempurna dan aku tak boleh la mengharapkan sesuatu yang mustahil kan.. tapi, it's just. . . .aku tahu benda yang buruk dan yang baik.. aku tak maksudkan kpop je.. yang lain2 pun sama la... so please #DontBash
aku tulis semua ni secara umum dan untuk pengetahuan orang sekeliling.. mana ada benda yang sempurna kan? 
this is what i mean :D
aku masih menimbang2 pasal kpop ni... memang la aku fansgirling bagai... tapi, haish -_- there is something that is still bothering me... so, kepada sesiapa yang dekat luar sana yang ada masalah sama macam aku, apa yang korang tengah buat?? apa yang korang fikirkan tentang hal ni?? and what do you expect from others??

p/s: does anyone has been thinking like i am now? meh kita bertukar pendapat! :D

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020