Accident?!! ouuchh, it's hurt a lot :3

hi and assalammualaikum :D

hihi.. ni kali pertama aku upload gambar aku kan?? kihkihkih.. hah~ abaikan gambar tu.. hihihi.. gambar itu cerita 2 tahun lepas ni Fraser Hill.. btw, harini aku update lagi blog :3 haha.. harini hari Ahad dan aku tak ke sekolah -_- why am i not going to the school?? haha.. because aku accident pagi tadi masa on the way nak pegi sekolah la.. perh! best XD haha.. well, kenapa aku kata best sebab aku tak pernah accident... hihi.. tapi sakit sangat2 TT_TT
SERIUS!! sakit sangat :3
tapi yang herannya aku lansung tak nangis -_- hihi.. aku siap tergolek2 di jalanan lagi kowt.. huhu... moto aku pun entah ke mana tadi.. kihkihkih... ok la, full story dia sebenarnya camni...
aku pagi tadi memang sah2 lewat nak pegi sekolah dah.. dah pukul 7.20 am baru aku bangun nak pegi sekolah.. yela, elok sangatlah.. mak aku pun terlajak tido macam aku..so, aku bersiap la cepat2.. yela.. orang exam memang kalut skit kan?? lepas tu aku blah la pegi sekolah.. then, ntah macam mana aku accident :3 ok.. full stop.. haha.. actually berlakunya accident tu sebab kereta depan tu boleh break tetiba.. perhh! aku pun apa lagi.. break mengejut dengan terkejutnya maka bergolek2 aku di jalan tu.. haha...huh, yang best tu. . .  kereta depan tu skit pun tak datang tengok aku -_- harapkan hamba2 Allah yang lain datang bantu budak sekolah menengah ni :'D mula2, aku serius tak rasa apa2 sakit... >.< aku pun tak tahu yang kain aku terkoyak kowt masa jatuh moto tu XD gila gempak kan?! haha... pastu makcik2 dengan pakcik2 yang baik hati lagi sopan tu bantu aku yang bergolek tu ke tepi.. serius, aku lansung tak trauma ke hape ke :3 lepas tu, ada sorang pakcik ni.. nama dia Zubir.. pakcik zubir ni kata nak tolong bawak aku pegi hospital..aku pun tengah blur2 so anggukkan aje lerr~ haha.. dah sampai hospital, diorg pun suruh aku masuk bilik rawatan nak cuci luka apa semua.. aku pun dengan terhencut2 jalan la dengan biasa dan happynye masuk bilik rawatan.. sebelum masuk tu ayh aku datang.. perh! memang sah dia terkejut kowt.. hihi.. ada kawan ayah aku nampak aku accident.. pakcik Men...dia yang tolong call.. haha,depan aku boleh la mak dengan ayah aku berlakon macam tak sedih.. well, aku anak tunggal kowt.. sah2 la aku tahu diorg risaukan aku.. tapi semuanya undercover je lebih! haha :3
*this is my beloved parents! XD

haha..lepas balik dari cuci luka memang sah la kena marah.. tapi tak kena marah teruk2 >< that is why i so weird.. haha.. ok.. aku dapat mc 3 hari cuti.. huh.. darah dekat kaki ni tak berhenti lagi kowt! huhu.. paling menyedihkan ialah jam aku pecah  huhuh.. my beloved watch.. haha.. tapi semuanya dah berlaku.. aku kena la sentiasa beringat selepas ni :3 haha.. tapi yang lawak tu masa tengah cuci luka.. nurse tu gelakkan aku.. dia tanya aku kenapa macam gelak walaupun sakit.. aku pun jawab la,.. ntah ler.. dah biasa camni.. klu sakit memang gelak XD haha.. semuanya pasti akan SMILE! :D



so the lesson here is, biar lambat asal selamat :'D

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020