I've been proposed by Dena Bahrin


hi and assalammualaikum w.b.t kepada pembaca yang tengah baca entri ni sekarang!!!! ok.. tahu la aku ni cam lame skit kan???! tahu la aku ni jenis old school skit kan?! tahu la aku ni ketinggalan zaman. . .tahu2. . .aku tahu sangat yang semua yang disebutkan di atas [mahupun tak disebut pun] adalah aku...fine2, faham sangat! haha...ini bukan nada merajuk kk..just nada pasrah XD ok
tahu la korang semua up to date kan sekarang ni, pegi mana2 pun ada jew yang pegang fon, ipad dan berbagai lagi sambil tengah online dengan wifi free kan?? yes2. . faham2..so, mesti la korang dah tengok sal Dena Bahrin kan?? hah?? =_= korang ni for real, takkan tak tahu yang akak Dena dah kahwin tahun lepas?? owh...ada yang tahu, tapi yang lain tu donno la?? ok2..takpe, takde orang nak marah la kalau korang tak tahu pun la! so, tahu la yang fans akak Dena dah tahu yang dia dapat anak dah kan?? boy kowt tak silap aku..ntah aku...aku taknak tahu hal orang XD malas masuk campur...just dengar2 jew dah rr kan??
so, motif sebenar kat entri ni harini adalah untuk kasi kroang tengok video camne akak Dena comey kita ni kena proposed by his husband pada 2011 haritu hah!! :D korang kalau tengok video ni mesti terharu+jeles+rasa sweet dan berbagai lagi sebab cara husband akak Dena proposed kat dia sweet habis beb!!
perhh, ingatkan dah takde lelaki dah akan buat cam husband akak Dena! for real beb =____________________________= sumpah! aku ingatkan dah takde la orang se- sweet husband akak Dena [abg Ariff] although cara ala2 kuno2 skit. . .tapi setiap lelaki ada cara tersendiri untuk proposed kepada setiap wanita yang dicintainya kan2?? :D so, ini adalah salah satu daripadanya ^^


hope korang enjoy video di atas ni dan semoga akk Dena & suami berbhgia selalu! :D

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020