D'Owner is Back!!!

*Exo_Growl XD abe EXO yg teramat encem~*

haloo!! and assalammualaikum w.b.t kepada semua pembaca2 yang merajinkan diri membaca entri ni!!
i'm back babe!! yeah~~ siott toqq, merindui blog aku yang sangat dirindui ini!! weyh, rasanya tak terlambat lagi kan nak ucapkan Selamat Hari Raya!!

sori sangat2!! eden dah lama tak update blog kan2?? kalau update pun tak, apatah lagi nak join contest+GA apa bagai tu lagi kan!! 
maap le ye semua :3 memang saya dah lama tak online...hohoho..internet dah abih QUOTA la!! XD hahaha...so sorrryyyyyyyyyy~~~~~~ tahu tak betapa lamanya eden bersabar untuk quota dia refill balik??? lama beb!! lama kk!! dekat 3minggu!! 3 minggu ok!! sekejap kau kata!! bagi seorang yang buka blogger+kaki fb+kaki tweet+kaki ask.fm bagai, korang boleh kata "alahai, kejap jew 3 minggu tu hah..."
tapi!!! bagi semua yang disebut di atas tadi!! ini adalah satu penyeksaan beb!! gila kau bukan penyeksaan!! 3 minggu tak tahu update apa2 kat fb+tweet+blog+ask.fm...perhh!! semuanya serba ketinggalan kowt T_______________T sekarang ni, siapa yang ketinggalan, you are just like a loser taw...well, orang sekarang. . . .semua maju! :D ada Free Talk, KakaoTalk la, Let's Line! la, and then kita ada pulak Instagram...wahhh~~ *maju sangat orang sekarang ye =_= maju macam IT nya kan?*


IT sekarang dipandang dahulu dari benda lain ok...sekarang, kebanyakkan orang pakai touchscreen punya phone..mana ada fon biasa2 dah... * I said kebanyakkan orang la!!*
popularity IT sekarang ni hah, rasanya di top ranking kowt beb =_= semua ada wifi free, tgk samarinda pun boleh dengan touchscreen phone kk.. :3ok, aku tahu la aku tak pakai smartphone lagi, so. . . .salah ke aku nyatakan benda ni??!! *ehh!! apa yang aku merapukan ni??!! aku nak cerita yang aku dah kembali berblogging, but why aku melalut tak tentu fasal nyeh!*
ok, aku rasa dari aku berlama-lamaan menulis depan skrin Ferarri ni [Ferarri adalah nama lappy aku :3 aku kasi dia nama sebab aku bosan XD] baik aku stop my nonsense talk this at once! because~ satgi ntah melalut kat mana la pulak aku bercakap! *agaknya sebab rindukan blog tercinta :'D* so, Bye!!


Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

The Lost of My Great Hero (longest post ever. YOU HAVE BEEN WARNED) :')