sambungan s0@laN c3pum@s_g@me t@gg!3

hi semua!!! assalammualaikum!!! hihi..update lagi hari ni..walaupun internet menyiput sementara berukband memberuk == menyakitkan hati!!!
ok! hari ni, berkaitan dengan tajuk entri semalam dan tajuk entri hari ni!!! ^^ hihi..apsal?? korang ingt aku dah siapkan kew??!! hellooooo~~ no la...aku tak siapkan lagi ^^ aku nak jawab lagi 11 soalan dari adik W!dah comel ni hah ^^ so, 11 org yg akan dtg yang akan jadi mangsa tag aku, bersedialah anda untuk menjawab 11 soalan dari aku kk ^^

RULES:~

1. Post this rules.
   2. Write 11 thing about yourself.

   3. Answer the question the tagger set to you. 
   4. Create 11 new question for those you want to tag. 
   5. Choose 11 bloggers to be tagged and link them to the post.
   6. You are not allowed to tag back.
(KENA OBEY RULES KAT ATAS TAW!)

 
11 things about me!~~

1. suka coklat and ice cream and any dessert sgt2 :D [hihiiiii]
   2. suka apa2 jew yang diperbuat dari cappucino [tambah2 ice blender or cappucino ice]

   3. suka barang branded [nampak poyo kans XD]
   4. bahan mentelaah yang pastinya komik dan novels :D [taksuka buku sekolah!] 
   5. perangai kadang2 cam gila2 skit ^^
   6. i like smiling :D
7. kebanyakkan mimpi yg dimimpi akan jdi kenyataan
8. kpopers tegar kk ^^
9. nak kurus dan nampak cantik!!
10. anak tunggal dan pemalas tahap dewa [bila ada mood rajin, rajin sgt2==] ^_^v
11. suka berada dlam dunia sendiri and kadang2 tu jeles dgn org sebab diorg ada apa yg eden takdo :p

ok, skg nak jawab soalan dari widah!! :D dan inilah soalan2nya ^^ :~

1- apa yang paling sya benciiiiiiiiiiiii sekaliiiiiiiii????!!!!!!!!!!!!!!!~
- internet yang menyiput/ memberuk/ slow == [saja nak bagi org naik angin..dlm mood elok2 terus jadi tak ==]
-exam!!!! [omg!!! tetambah buat subjek paling benci!! cam nak kunyah jew kertas soalan tu!!!]
-spider [alergi gilos!! rasa nak nangis jew...eeeeeeee! udah lew 8 kaki!! ada yang berbulu+besar tu yang buat rasa cam nak menjerit jew]
-manusia yang perasan diri dia bagus+hebat+memang perasan habis rr.. [menjengkelkan!! cam nak bom kan diri dia jew! udah lew cakap besar kan!! perasan la katakan!!]

2- subjek yang plaing suka??
ENGLISH!!! [mesti korang heran kan XD hihi, bi selalu dpt tinggi dri bm...ntah kenpa XD nak kata kacukan takpun ><]

3- apa yang akan buat saya menjerit kegembiraan sekali?
bias cakap "i love you sooooooooo muchhhhhhh filzah!!!!!!!!!!!!!!!~" omo!! dah la menjerit! plus eden pastinya akan menangis kegembiraan gilos! *berangan jew lebih aku ni ^^ tapi xslh ye dak..

4- azam pada tahun 2013??
sentiasa menjadi lebih baik daripada sebelum2 ni and senyuman saya takkan pernah lekang dari muka saya dan org yang sentiasa disekeliling saya always be happy around me ^^

5- gambar yang paling sweet bagi saya???
hihi, ni gambar my beloved friends!! tahun lepas punya gambo...gambar ni, sehari sebelum cuti sekolah...yela, lepasan pmr la katakan...sya suka gmbr ni sebab nampak sntai ^^ seronok melihat memori yang dicipta ^^

6- ada crush??
of course [kowt XD]  tapi, dari ada crush on someone yang pasti2nya milik org lain, baik kita buat crush sendiri ^.~ reka jew, crush imaginasi, pastu . . . .doa kat Allah byk2 yang crush kita tu wujud dan dia pun akn sukakan kita suatu hari nanti ^^

7- benda yang paling malu dalam hidup saya?
ni yang malu nak cakap ni >///////////////////< ok la...gambar yang memalukan saya yang ditangkap oleg kawan saya masa sekolah rendah dulu >< noooooo!!!!!!!!!!!~ sgt2 memalukan taw gambar tu, ingtkan dia dh delete! rupanya tak! abis tersebar gambo tu.... T_T

8- cikgu paling paling disukai saya kat sekolah??
of course rr cikgu yang paling baik dan pandai layan kitorg..yang paling penting, cikgu tu tahu apa yg jiwa remaja cam kami ni rasa dan pandai amik hati jiwa remaja yang kdg2 nak memberontak tu hah ^^ tu rr cikgu paling baik :D

9- layan SSid tak??
dik non oii, layan kau!!! dah habis baca novel dia dah pun!!! perhh! terasa gak nak jdi cam dlm novel tu ^^

10- suka novel tak??
dulu biasa2 jew akak layan novel ni...tapi ntah bila ntah, terkena demam novel XD

11- benda yang paling saya nakkan dalam hidup ini?
kegembiraan dalam hdup setiap manusia..setiap saat yang diorg lalui, setiap satu akan menjadikan kehidupan diorg lebih berharga dari sebelum ini dan senyuman yang sentiasa mendamaikan jiwa ^^

ok!! tu pengakhiran untuk soalan2 yang perlu eden jawab^^ skg ni, soalan2 tuk anda2 yg bakal ditag ^^
1- apa pandangan anda mengenai diri anda?
2- siapa yang sentiasa memberi inspirasi pada diri anda [bias taw!!]
3- kalau boleh main alat muzik, nak main apa dan kenapa?
4- kenapa anda jawab soalan ni? [maaf!! soalan bodoh punya XP]
5- kalau boleh jalani kehidupan [alam perkhawinan] dgn bias anda, siapakan dia dan kenpa?
6- bilakah anda jadi kpoperz dan siapa org pertama anda kenal yang membuatkan anda kpopers tegar?
7- adakah anda rela dimadukan oleh bias anda dengan sasaeng lain??
8- selain kehidupan kpopers, anda ni siapa?? [mesti peliks kans soalan?? >.<]
9- namakan 11 top group bias anda
10- postkan gambar bias yang plg anda syangi dan ceritakan sedikit mengenai diri bias anda yang berkaitan dengan anda
11- pada masa lapang, adakah anda akan terfikirkan bias anda dan mengapa anda t'fikirkan diorg??

so, thats all!!! ^^ sya ditag oleh widah dan iyera..dan saya tag. . .
@waK, aw@k ,@wak, aw@k, @wak, aw@k, @wak, aw@k, @wak, @wak dan aw@k!!! ^^

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

The Lost of My Great Hero (longest post ever. YOU HAVE BEEN WARNED) :')