m@ngs@ t@ggI3 lag!~ soalan dari shaz


hi semua :D asslammualaikum ^^ kembali lagi aku hari ini, ke blog ini untuk mengupdate >.<
hihi..bukannya update apa sgt pun ^^ segmen aku bakal menghampiri penghujungnya, tapi!! hari ni, entri ni bukan sal segmen aku..tapi sal. . . soalan cepumas_mangsa tag....yesh! aku ingt demam soalan cepumas_mangsa tag ni dah habis rupanya tak lagi..akhirnya, aku ditag sekali lagi^^ so, aku pun memang suka jawab menjawab ni,..aku akan jawab soalan seterusnya dari dik shaz a.k.a sh@zl!n ni hah^^

1- apa yang suka dalam kelas masa cikgu takde?
suka sangat cari pasal dengan kawan...haha..ataupun main kejor2 ngn kawan [nampak sgt cam budak2 tadika ye dak? ^^] main kejar2 sebab saya yang kacau dia..hihi..or sembang sampai dah habis air liur...tu pun kerja separuh masa kalau cikgu takde...kalau cikgu ada pun buat jugak tak ke, tabiat kans ^^

2- ada crush kew tak?? [soalan yang wajib jawab =.=]
ntah la adik..akak nak cakap ada pun akak sendiri tak tahu...zaman ber'crush' bagai dah lapuk bagi akak...kecewa gituh [acehhh! poyo jew ayt aku XD] tapi, sejak dua bulan lepas, kwn2 akk rajin kaitkan akk ngn someone ni [senior akk jugak]...tapi, dia "HAK MILIK" senior akk gak..dah lma diorg tu couple, so...takbaik merampas dik oii ^^ (dia umo 17 tahun ni...maaf ye!!! nama+gambar xleh kk..nanti kantoi lew ngn budak sekolah akak XD malu setahun! akak just pggil dia hwangho sebb nm dia start ngn H..)

3- first lover sya? org pertama yang saya couple?
dik2. . . .private benor soalan kau! hihi..disebabkan cinta monyet, akk pun tak berapa ingt org yg akk bebetul couple XD tapi masa tu akak form 2 kowt..kitorg couple dlm sebulan jew [sebab akk mintak putus] ..nama dia. . .capital A..kitorg sebenarnya kwn lama dah...since sekolah rendah. . .akak tak tahu pun dia suka akak smpai la masa kitorg pegi rombongan sekolah [kl-melaka] msa tu akak t'keZUT gilos kowt! pastu, tnpa fikir pnjg akk terima dia ^^ tpi ada la cerita2 nye ^^

4- ciri2 lelaki yang saya suka?
-pegangan agamanya
-rupa paras [tak kisah sgt la XD asalkan cinta, semua boleh jalan ye dak?]
-kebijaksanaan
-pandai buat akak ketawa
-romantik [taknak yang bermulut manis =.= kata2nya kebykn semua dusta dik!]
-hormati+menyayangi kedua ibubapa dan org lebih tua [adab perlu kk!]
-ada style tersendiri [taknak stylish sgt! kang jadi tumpuan org ramai, ramai pulak admire dia ><]
-baik
-sopan
-tak berkira [tetambah bab duit XD]
-memiliki senyuman yang mendamaikan hati [acehh!! berangan jew aku ni!]
-seorang yang tegas tapi lembut orgnya
-charming [habis aku mencair jew la ngn dia 3_3]

5- novel kegemaran?
ntah la dik, kegemaran tu ada la...tapi susah nak pilih!
-angle in the devil's suit          -benci3
-meh! sandar pada aku          -SSid [50-50 la kowt :D ntah rr]
-love you mr.arrogant [ny pun ntah lew XD ok rr]

6- pernah tak disakiti org yang sgt2 dipercayai??terangkan...
dik2, shazlin oii!! kau dah kenapa tnya soalan yang private habis!!~ huish..ni, soalannya dipercayai kew dicintai?? haha..ntah rr..rasanya pernah la kowt [bagi org yg pernah bertakhta dihati akak] sedih la jugak...dua kali sebenarnya...haha..pernah dilukai, pastu. . .dilukai lagi...luka yang berparut kembali berdarah...sakit adik...selalunya org yg knal akk tahu akk ni jenis org yg happy, tapi diorg takpenah tgk akk titiskan air mata dik ^^ cerita lama punya sudahh oo, masa tu akak darjah 6..akk msa tu naif hbis :3 akk sukakan dia, akk percaya dia bleh jga hti akk, tapi tetap dilukai gak camne pun...thats all!! ^^

7- pencapaian pling bagus masa exam kat sekolah?
masa form 2!! dpt tempat kedua dalam kelas.. ^^v tapi kelas kedua :D haha..takpe la..tetap dpt potong kelas atas ^^

8- link fb+tweet?

9- postkan satu gambar saya yang saya rasa paling cute?
maaf kalau ada sedikit sikap perasan saya disini XD ni gmbr masa pegi lawatan, kwn akk yg tgkpkan..masa form 2..gmbr ni sehari sebelum akk kpl ngn ex akk :D [perasan benor aku ni!]


10- layan running man tak?
tak berapa layan sangat ^^

11- cita2 bila dah besar?
cita2?? hmph...chef! ^^ or sesuatu yang berkaitan dengn masakan :)

dah jawab semua soalan dari shazlin!!~ sebenarnya sya suka menjawab soaln2 bagai ni.. klu nak tnya ap2 lagi, boleh jew tanya ^^ saya pasti akan cuba menjawabnya^^
kalau nak tanya terus kat blog pun boleh, kalau ada acc ASK.FM pun ok..ni acc sya ^^
sekian!

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020