Krisis kehidupan!!! Semua_Salah_Aku -_-


hi all!!~~ so, korang apa khabar?? haha, sihat??? bagus la ^^ aku?? alhamdulillah sihat...tapi ada krisis kehidupan...hihi..
hah??!! krisis kehidupan apa?? hihi..krisis kehidupan ni terjadi pun sebab aku mehh..hoho...my mistake, my responsibility mehh ^^ ok, besok dah kena hadapinya dah...haish..takutttt~~ OMG beb!!! aku ni jenis yang takut+malu+gelabah depan orang >< haish~~~ masalah ni disebabkan kebodohan ketika muda XD muahahaha...cam bajet jew ayt aku XD sengal habis kowt!! hahaha
too young too stupid to realize ~~ that is something true!! but, too many mistake,and there's so much we learn..haha...
korang tahu tak apa yang aku buat??? tak?? bagus la^^ haha..dah sewel agaknya ekk == tension je lebih..hohoho....ini soal seorang manusia. . . .hihi...aku ni kan seorang "heartbreaker" dah tu, nak dok dekat2 gak!!! haish!!~ sepak jauh2 kang..hoho... sama cam hubby aku XD heartbreaker >.< yea!!!~ hubby ku channie...


see~~ my chanyeol a.k.a Yeollie/Channie/Eggyeol is a heartbreaker >.<
this is the EXO gangster~~ weeeeee. . .  *loncat cam masuk karung kanggaru*
muahahahaha.. 
banyak la jugak oo persamaan yang tidak disengajakan beb!! teruja hati aku...miehehehe. . . 
ok!! dah terpesong jauh dari tajuk asal...but, yang berkenaan dengan tajuk pun sebenarnya dah nak tutup dah story sal benda tu...so~

~sekian semua~

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

The Lost of My Great Hero (longest post ever. YOU HAVE BEEN WARNED) :')