Update_Segmen (pertama)_My bias is my prince


haloo all!!~ assalammualaikum bagi semua umat islam :D ok..mesti dah lama korang tak dengar cerita sal aku kan2~ yeah! i know..hihi..sebenarnya banyak dah berlaku..tapi malas aku nak fikirkan..taknak la stress cuti ni!! owh !!
akhirnya!! cuti semester pertama dah tiba!!!~ sukanya dalam hati~~
hihi...ok2!! back to the real topics kk!

ok! even today masih lagi berkaitan dengan segmen yang aku anjurkan tu hah :D mula2 ramai la yang join.. hihi..thanks tu all the follower that has been following my blog!! korang memang gempak+gojez+AWESOME!~ yeah...atas  budi baik korang yang dah follow aku...aku just boleh kasi hadiah tak seberapa ni jew :D
hadiahnya ialah. . . . .*bunyi drum~~~~*



"thanks for following me!! to you who do follow me out there!~"




"sorry over excited kk!!"

ok!! berbalik kepada niat asal!! segmen yang aku buat tu telah mendapat kata sepakat daripada sponsor2 kita dan aku sendiri!! tarikh tutupnya telah ditetapkan!!!~~ hihi..
dan tarikh tutupnya ialah 13/4/2013!!! hee~~~~ ok lew tu kann...ada lagi masa...dalam beberapa minggu jew lagi...yeah! hihi..lagipun SPONSOR 2 kita tu hah..dia tak sabar2..kalau tak..sekarang jugak dia dah suruh saya tutup segmen tu hah == kesian la rakan blogger kpoperz cam yang telah join segmen2 saya tu hah..tak dpat nak join..jadi saya bagi lagi skit masa..so, silakan...hihi :D
jadi!! bagi siapa yang tak join2 lagi segmen ni! ha!! tunggu lagi!~ join la...best taw...meh2..ajak ramai2 join...owh..ada sorang yang join segmen ni cakap, dia lebih suka kalau buat english kan?? ha!!~ takpew...saya tak kisah kalau korang nak buat cita ni simple gilew! pastu, english kew, bm kew..no bantahan kk:D buat jew..asalkan kami boleh menilainya kk.. :D ha!! asyik lupa jew saya pasal ni...pastikan orang yang korang tag tu, tahu taw yang korang tag dia... :D dan paling minimum untuk menge'tag' ialah 1...paling maximum menge'tag' ialah NO LIMIT :D so..enjoy!!

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020