B.A.P - One Shot MV Hangul-Roman-Eng sub (read describtion)


hey yo'll!! assalammualaikum^^ hihi...ok2..aku tahu cam dah lama dah lagu ni kan XD hoho..i know la!!! ingt aku ni ketinggalan zaman sgt kew hah!!! yo!!! aku kpoperz kk!!
jgn  nak batak sgt XD hihi...joking mehh^^
ok..so, lagu bap ni dah lama [xla sgt2 =.= baru sebulan kowt =_=']  only one shot!! haha...best2...aku tahu lagu ni lama dah hah..just tak post jew^^ thats all what:D
oh..ramai yg cakap mv lagu one shot ni kurang faham ekk?? hahaha..lawok ehh korang ni..aku faham dengan seklai tgk jew ^^ for real weyh!! sekali tgk jew aku dah faham kowt ^^ [bangga la sgt kau filzah XD batak siot ehh ^.~] ok...back to the real topics kk..^^ sebenarnya korang faham tak jalan cerita ni?? hah?? ok la...aku cita kan setengah kat korang supaya korang faham kk :D oh yeah!! ok, camni sebenarnya. . . dalam cerita ni, yongjae tu polis yg tgh menyamar untuk menangkap B.A.P [ahli2 lain la] sebab, diorg ni sebenarnya perompak...B.A.P merompak bukannya untuk apa pun, just untuk enjoy jew...bukan selalu pun diorg ni merompak nye pun!! haha...masa mula2 mv ni korang akan perasan sebab diorang naik kapal kan?? kaya semacam jew kan?^^ haha...tu semua dari hasil duit rompakkan tu jew la...B.A.P ni memey setia kawan ekk!! haish!! XD sebab tu aku suka diorg ni hah!!^^ comel gituh...memang akrab gilew rr, sebab korang boleh tgk dari cerita bap killing camp tu ^^ best!!1 aku syorkan pada korang as KPOPERZ..hoho...ok, sambung balik ekk, yongup a.k.a bang anggap so jongjae tu dah macam adik sendiri dah dalam mv ni [ceh!! =.= pandai betul acting nye!!] sebab hubungan setia kawan tu la, B.A.P sanggup merompak sekali lagi untuk selamatkan yongjae
<-----SKIP TERUS KE PART AKHIR----->
sebenarnya masa korang tengok diorng membunuh satu sama lain tu, it's just a memory flash...nothing at all sebenarnya ^^ haha....ok, lepas tu. . .korang akan nampak bunny besar tu kan?? ha, lepas tu baru real flash ^^ huhu....masa polis datang tempat tu untuk serbu diorg, yongjaw tak bergerakkan?? korang dah boleh tahu dari situ yg dia tu just menyamar kk..haha..yonguk dah mengagaknya lama dah hah...just taknak la berprasangka buruk gituh ^_^ sebab dia dah anggap yongjae sebagai sebahagian dari familia [B.A.P, dah macam adik mehh!!!] last2, dia baru dapat tahu yang diorg kena khianat!! huh...dengan yongjae kowt!! kawan yang diorg aggap sebenar2nya as friend kowt!! =.=  dia sentiasa jahat!! haha XD haish..suka betul aku^^ ngn mv ni!! gempak habis beb!! bagi aku la..so, so long for now!!!! ^.~
haish...zelo nampak mature gituh!! suka benor aku^^ haha...daehyun pun...semua nampak smart!! bad boy style memang nampak smart yo'll!! ~^.^~
tapi heran aku =_=' masa yg memory flash tu kan -.- boleh zelo dok situ jew masa diorg tgh sibuk2 tembak menembak!! boleh pulak dia tak kena!! haish =,= fake sgt yo'll!~
tapi daehyun nampak smart masa nak menembak bagai tu hah..syg mati sekelip mata jew XD haha..lawak kalau korang bebetul2 memerhatikan diorg >.<


<--- sekian--->

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020