short stories of you ad beloved bias!!~


hi readers!!! and assalammualaikum para pembaca muslim sekalian!!~~ hari ini, aku nak cakap2 je la ngn korang..bosan la...no friends, no freedom lagi^^ haha
ok, seperti tajuk entri hari ini, aku ingin berkongsi dengan korang la sikit skil menulis aku dengan korang semua..^^ hahaha..well2,selalunya aku akan bagi orang terdekat or orang yang rapat dengan aku je yang baca karya2 tak seberapa aku ni je^^ [tapi selalunya yang baca ialah juju ayumi/Mrs.b@ekk! je..hihi XD] tapi aku ingat nak kongsi dengan korang2 semua tentang apa yang aku minat ^^

korang tahu tak..kalau nak tulis sesuatu kan, dia kena ada feel!!!kena tulis apa yang dia rasa,apa yang lahir dari lubuk hati dia supaya para pembaca suka membaca dan tak bosan....haha...semua tu melibatkan emosi/perasaan dan imaginasi yang tinggi, supaya apa yang penulis tu sampaikan dapat dirasai dan dihayati oleh para pembacanya!!!~ ada effect gituh..hihi ^^ baru la membaca menjadi satu keseronokkan^^ kalau penulis dia takde mood masa nak tulis tu, memang takde effect la kepada para pembacanya =_+ that is somthing not good people!!! NOT GOOD!!~~
hmm, mesti korang akan kata dalam hati, 'ha?? kalau nak kena ada feel baru boleh buat semua ni susah la...'
hmph..memang susah...tapi kena tak boleh la paksa diri untuk buat benda yang kita tak sukakan?? haha..jadi, berhenti la...bila ada mood untuk buat balik benda tu, idea melimpah2 sampai korang terasa tersangat happy!! ahaha.~~ [cam takde kaitan jew apa yang aku cakapkan niXD]
so, next entry. . .aku akan buat satu cerita...pasal bias dengan kita...tapi heroin cerita tu, korang sendiri la kena bayangkan yang dia tu korang kk!!~~ sebab heroin cerita tu akan akan letak je sesiapa or apa2 nama...^^ taknak letak noona2 sekalian, sebab mungkin korang takkan sukakan sunbae tu kan??or mungkin korang rasa cam bias korang tak padan dengan sunbaa/noona tu..^^
harap nanti korang enjoy membaca kk!!!~~~
sekian dulu lah untuk sekarang!!!~~assalammualaikum. . . . . . . . . . . . . . . .~~






Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020