Pageviews for my blog! [viewerthe read my blog i guess><]

*ntah kenapa gambar ni jugak yang aku pilih =.=' *

HI dear readers all!! assalammualaikum kepada saudara2 muslim ku sekalian yang membaca blog ini ^^
terima kasih sebab masih membaca blog aku ni ok!! [walaupun banyak yang merapu dan membosankan^^]
hahaha...
so, hari ni aku dah update entri dah...tiba2 terasa 'RAJIN' untuk update lagi satu entri...haha...ntah kenapa ekk. . .tak pernah2 ada perkataan 'RAJIN' dalam hari2 yang aku lalui..hihi..ok! stop merapu merapi ni, dan berbalik kepada tajuk asal hari ini iaitu, PAGEVIEWS BLOG AKU^^

ok....di sini, saya dengan berbesar hatinya ingin menucapkan setinggi2 penghargaan dan berterima kasih kepada anda semua yang telah merajinkan diri lagi sudi untuk membaca blog saya yang tidak sehebat para bloggers yang memang dikenali ramai dan menjadi contoh2 terbaik untuk kita mengikut jejak mereka... [acewah!! cam bajet je ayat aku tu..hoho]
saya dengan rasa bersyukur lagi berbangga benar2 ingin berterima kasih kepada anda yang telah memandang tinggi terhadap penulisan saya selama ini di official blog saya ini [blog ni la ==]..
terima kasih kerana percaya akan penulisan saya ini...blog ini hanyalah coretan saya jika ada masa lapang... [ntah betul ke tak apa yang aku merapukan tu ekk XD]
sekali lagi saya ingin berterima kasih kepada para pembaca dan para follower yang telah meng'FOLLOW' blog saya...


*cam bajet jew ayat atas tu kan...mesti korang fikir cam tu kan2??*

alahai para pembaca blog aku oii....aku terasa la jugak kalau korang cakap macam tu dekat aku :(
ini  memang real dari hati aku ...SETULUSNYA aku ucapkan ribuan terima kasih kepada pembaca2 yang tak pernah bosan dengan cara dan entri2 penulisan aku...for real...aku memang benar2 berterima kasih pada korang yang rajin lagi SUDI MEMBACA blog aku yang hambar dan bosan ni..^^
tak pernah aku tengok orang yang sudi membaca penulisan aku secara online ni...^____________^
sebab tu la aku betul2 berterima kasih pada korang...korang nak tahu tak kenapa aku buat entri ni hari ini?? sebab, hari nilah hari yang paling ramai pembaca blog aku oo...selalunya, pageviews only 0-12 cam tu je yang membaca blog aku dalam sehari...tapi selalunya tak sampai la 12 ke atas yang sudi membaca blog aku ni..






*semalam sebab aku buat satu segmen yang ramai tu =,=*



aku lagi gembira bila ada jugak yang suka dengan penulisan aku secara online ni..sebab susah untuk buat orang sukakan kita oo...
haha, aku lagi HAPPY when there is someone around the globe is reading ang like the things that i wrote!!!!~~
i can't make everyone to like me just in a blink right??^^ this is something you know..we just might not know what gonna happen right??? its a good thing i hope^.~
this is something that is not happening everyday...^^


*look!! this is something good right??* 

sebab tu la aku sangat2 berterima kasih kepada para pembaca yang berada di seluruh dunia kan??!!^^
hahaha...sangat2 berterima kasih kepada korang...
[mesti korang akan fikir aku gila kan?? =_______________________=]


so, i guess this is the end of me. . .again ==
hahahaha..

~sekian~

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

The Lost of My Great Hero (longest post ever. YOU HAVE BEEN WARNED) :')