knowing me more!~

hi all!!! *melambai kat korang yang sedang membaca*
assalammualaikum kepada para muslim yang sedang membaca!!
besar tak nama aku kat atas tu??? XD haha...itu nama kedua aku^^
ok, tajuk entri hari ini ialah KNOWING ME MORE!!^^

korang nak tahu kenapa aku buat entri ni?? hmm..sebenarnya, aku saja2 buat entri ni.. XD bosan!!~ tu la niat sebenar aku hihi...tapi, lepas aku ketandusan idea nak buat entri baru untuk korang, aku pun terfikir la...korang baca blog aku ni, tanpa tengok about me dulu kan???
mesti korang terus baca apa yang aku update kan, betul tak??!! haha..tahu sangat...sebab tu aku buat entri ni hari ni..untuk korang mengenali sedikit sebanyak mengenai orang yang berada di hadapan screen ni^^ ok! let us start ~~
dimulakan dengan bismillah h.n.r. 
serangkap pantun ku sajikan untuk para pembaca sekalian^^ 

nama yang diberi Siti Filzah,
gadis berusia 16 tahun,
saya masih lagi seorang pelajar sekolah,
menjadi seorang blogger sudah selama 3 tahun...

hari ini indah berseri,
ingin ku coretkan mengenai ku,
terima kasih kerana membaca ini entri,
seringkas mungkin akan ditulis buat kamu ^^


*ok, aku tahu tak berirama pantun tadi XD tak secomel korang kan!!~ i said so!!*

Name: Siti Filzah bt Ab.Rahim.
Age: 16 year old [2013]..
Live In:  Kedah, Malaysia.
Studying: SAINS [belajar dalam kelas sains =_=']
Status: Still enjoying my life, being a teenager [memerah otak menjadi seorang pelajar =_=']
My official blog: The Story Of My Life
My Second blog: M I S S L o n e l y
My supportive friends: D.Onut
Favorite food &drinks: Mom's cooking, my own [perasan jew sedap XD], fried rice, egg, chicken soup,chicken chop,wedges and everything that is delicious and halal!!~ same as drinks ^.^
Favorite color: Black, white,dark grey,red,green,soft pink and peach!
Hobby: like somthing new,sleeping,listening to musics, blogging and many more
Favorite quote: believe in yourself and smile always!

ok!! itu jew untuk korang kenali aku!!~~ aku tak tahu nak cakap apa lagi panjang2...hihi..just harap yang lebih mengenali aku ok!!~
kalau nak kenali aku lagi, pergi la kat sebelah kiri screen korang tu, then tekan la About tu..keluarlah pasal aku!!^^ so, hope you like and understand what are you reading now!! ^^
so, sekian dah untuk korang dari aku kk!~





~s.e.k.i.a.n~

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

The Lost of My Great Hero (longest post ever. YOU HAVE BEEN WARNED) :')