f@shion, tr3nd & sTyle


hi readers!!! and assalammualaikum kepada para pembaca muslim sekalian^^...well, korang apa khabar?? sihat?? aku?? alhamdulillah makin sihat...hahaXD makin sihat pun dah makin malas ^.~ teruk betul aku ni kan..hahaha...well3...nak buat camna kan..sifat malas tu tak boleh nak dibuang..haha..
hmm, sebenarnya hari ni aku lansung tak ada idea nak update apa. . .but, secara tiba2 dan entah bagaimana idea pun muncul ^o^ haha...so, aku pun buatlah entri yang korang tengah membaca ni...hmm, today is about FASHION, TREND AND STYLE!!~~~
haha..zaman sekarang ni semuanya ikut trend korean kan..so, hari ni aku akan sentuh skit bab fashion diorg...well, memang CUN habis diorgnya fashion and style diorg!! jelly i tgk [jealous you know??]
diorg memang sangat maju dari segi hiburan, and FASHION of course!!~ fuhh, senang nak cakap. . .trend diorg dah jadi ikutan kepada remaja sekarang lah..tengok je la PSY tu, == ferhh!!~ tahun lepas memang tahun dia bebenor! oppa gangnam style memang satu dunia tahu dah, siap dijadikan ringtone dan lain2 la!!
ok! skip terus ke niat sebenar aku kk.., hari ni aku nak tunjuk kat korang sedikit sebanyak fashion,trend and style org korea kk^^ dari hujung kepala sampai hujung kaki XD
dipersembahkan:~


*nampak complicated skit kan..tapi lawa la!! sebenarnya senang jew*





*ini salah satu dari fashion org korea!! cantik kan...simple jew*






*ni pulak nampak elegan kan?? ^^*






*nampak ala2 cute gituh!! hari tu aku ada nampak betul2 camni tapi dekat pasar malam XD haha..== mahal benor!*






*simple but style and trendy kan~~ haish..jealous aku camni..[xleh nak menjadi secantik diorg]*






*i think ini untuk summer kowt...stylish sgt == tension aku tengok diorg pakai skit punya lah lawa!*


ok, sekarang nak bagi korang gambar man plak kk


*baju tu memang padan habis kan!!tetambah dengan model dia..haish!!~~ mencair hati~.~.~*






*simple habis kan??~*




*smart kan!!! arhh!! dah la yg pakai pun hensem sgt2!!!~*




*warhhh~~ jaket dia lawa la!! [gigit bantal] *






*cantik jaket dia kan, dikenakan pulak dengan sweater tu!!~*


huh!! dah2 la tu kk..aku dah makin men'jealous' melihat diorg pakai baju memey the HOT! tension habis weyh!! haish...sayangnya mungkin semua tak padan ngn aku :'(
huhu...so, amacam?? cool tak?? ok la kan~~ well. . .aku rasa setakat ni je la aku update sal blog aku...lain hari lain entri nya ok!! ^^ so, see yah!!~ next time~~

~s.e.k.i.a.n.~







Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020