tahun baru 2013. . .kehidupan aku baru bermula!!!

hi all!!! hi to everyone that is reading my blog now!!!!  ^^ wah2.., dah tahun baru pun kan...hari ny dah 2.1.2013. . .wow!! cepatnya masa berlalu kan...hm~~~ what a life betul...dah dua hari dah dalam tahun 2013...ish3!!! cepat jew masa berlalu kan...hadoii!!haha...x sangka betul ny...terima kasih la kepada Allah swt yg masih membekalkan badan aku ny dengan nyawa...hahaha...so, tahun ny aku 16!!! but not offically S.I.X.T.E.E.N. la...haha ^^ aku offically 16 when november tahun ny rr..lambat gy ^^ 10 bulan gy tu...huhu. . .so, tahun ny start dengan aku dikelaskan dalam kelas SAINS!! [wth!! kelas sains?? =.= weyh2, korang dah x waras ea masukkan aku dalam kelas sains??]
ok fine! sini aku mengaku awal2 ok...i hate that class very much...because student2 dalam kelas sains kinda . . . . . well, i have no words for them...huh, just. . .x bapa nak rapat ngn bebudak kelas tu sebab diorg bebudak pandai...so, its kinda weird something like that la...hmph, its just, i feel like i dont belong there...i still think i belong in 3 bestari...that is home...home sweet home~!~!~!
korang nak tahu x, ada setengah org fikir yg masuk kelas sains ny best..huh!! sini nak cakap kat org yg teringin GALAK sgt nak masuk kelas sains ny kk..
"HOI!!! JGN FIKIR BEBUDAK YG MASUK SAINS SEMUA SERONOK KK!! SIAL BALA BEB!!"
nak tahu gak x korang, ada la sorg ny kan, punya la gedix nak masuk kelas sains. . . katanya xsuka stay kat kelas dia...sebab dia x minat ngn subjek2 dalam kelas dia..WEYH!!!! sedar boleh x??!! x reti bersyukur sungguh kau nyeh!! dah cukup elok org letak kau dalam kelas tu...pastu nak merengek2 sebab nak masuk kelas aku aphal!! sempat pulak kau nangis ea??? hoi!! bersyukur la kau dapat masuk kelas tu tahu x!! bukan senang nak handle hidup kau bila kau masuk kelas aku!! otak macam nak pecah jew bila belajar BM [bahasa melayu]!! ha!! korang x caya?? weyh!! cakap betul ny..!! baru BM jew, otak dah nak macam pecah. . .korang ingt pew??!! best2 la masuk kelas sains ny!! susah weyh!! susah!! sebab tu budak pandai ngn korang2 [termasuk la aku] berbeza ok!! diorg 2 dah memey dasarnya cerdik lagi celik!! huh, bab2 ny, sonang jew diorg handle!! bukan cam korang!! takdir dah di tentukan pun x leh nak handle, tambahan plak, siap nangis2 sebab dah ditakdirkan cam2..kau bodoh ea!!
sori la kepada para pembaca sekalian kk...bukannya nak marah korang. . .just nak marah org yg x reti nak bersyukur dan redha dengan ketentuan nasib dia tu jew!!sori kk yg sedang membaca sekarang ny..hihi ^.~
ok...cukup la kk sal hal pelajaran..^^ sekarang, hal kawan...well, nana ngn aku in 1 class!!!well, best 2 best la just x cukup happy sebab niena stay mpv...mpv 2 kelas grafik...kami x dew kakak kami yg tua....kami [aku n nana la] dah la muda2 belaka....kami perlukan an adult untuk bersama kami untuk menceriakan lagi hari2 kami!! ^o^
but. . .what can we do can..^^ takdir dah di tentukan...camny jew la...redha dan tawakal ja ahh~~
owh, new now about me is i'm still waiting and hoping dapat masuk KV [kolej vokasional]...well, not just me...aku ngn nana opkos!! hohoho...well, kami memang NIAT DI HATI tunggu nak blah jew dari sekolah sekarang ny sebab kami x suka+apa yg kami belajar sekarang bukan ke arah cita2 kami...well, i guess something like that la kan XD hoho...sebenarnya, aku nak insert gambar tahu baru nyeh!! tapi, =.= internet ny kan VANGANG skit.. ^^v
so, i guess. ..2013 is going to be something...maybe...i mean. . .sesuatu yg baik la kowt..hoho...ok2...i hope so. . . .ha!! so, korang rajin2lah doakan aku yew..^^ doakan aku masuk KV tu.. [semua org pakat halau, baik blah kan^^] and i will always pray for you guys...will be missing u all!!
owh2!!

#!#pemberitahuan kepada pembaca yg bernama NUR HUSNINA AQILAH BT MOHD.HUSSIN^^
yew2, alahai. . .xkan x kenal...mrs baekhyun lew...wife kepada si baekkie tu..ha!! ag la!! weyh2...rindukan lah kami [aku ngn nana] kalau kami dapat p kv tu ekk...doakan kami selalu gak..insyaallah kami ingtkan ag selalu dan doakan akan sentiasa bersama ag...^^ jgn marahkan kami yew kalau kami tinggalkan ag,..[kami ajak ag x mau p =,=] sebab org kata, kalau cepat marah cepat tua...kalau cepat tua...kesian ag..*baekkie dah tinggalkan ag sebab dah tua XD* sapa nak temankan ag lagi?? bias2 yg len pun mesty la tinggalkan ag kan, sebab dah tua..haha...joke jew!! jgn marah kk..tetambah, jgn la simpan dalam hati ok...aku taw. . .x tgk ag pun dah taw muka ag sekarang camna XD mata mesti ala2 terkejut dan cam nak marah skit kat aku kan..hihihi..alolo, nak kata kat aku "x la!! aku x marah punn~~" kan?? x nak ngaku yew..^^ kami [aku ngn nana] akn sentiasa merindui ag dan masa2 kami bersama ag..sebab kita always kpopers kan!! aku x tinggalkan channie kat ag taw...aku bawak dia...takut stgy aku balik, dia terus nak kat ag..jenuh aku meraung beb!!! XD ok...thats all tuk ag^^

#!# kepada sahabat2 aku yg lain..kalau la aku jadi p kv tu. . .sentiasa la doakan aku yea...sebab aku akan sentiasa doakan hampa2 semua!! ingtlah bahawa doa aku sentiasa bersama aku ok...termasuk lah kalau aku dah tiada di muka bumi ini...ingtkan lah aku selalu, sedekahkan aku yassin dan doakan aku KALAU aku sudah tiada yea :)

SO~!~ nothing more i like to say kowt XD haha...sekian takat ny jew rr.. ok?!! ^^ sambung bila aku ada masa...syang korang semua!!
jaga diri ok!!

~SEKIAN~

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020