sebuah persahabatan tetap akan menjadi sebuah kenangan yg terindah^^



hi korang!! hmm..hari ni mood cam bosan+terkenangkan memori silam..hahaha...weird ehh..^^ but, i guess sebab tu la akan buatkan kita tersenyum kan?hahaha...well, there is nothing much about my pass althought just a sweet moment to be remembered. . .haha..hmm, bila dah meningkat dewasa ni. . . . .memori pasal benda2 yang kita paling suka sangat2 masa kita kecil is already going to fade right?? haha...but, kalau dah fading away pun, we still going to fill it with a new best moment in our life kan?? hahaha...that is how life is kan?? haha...ntah la... i'm not really sure actually...hoho..that's just me isn't it??

funny story nak kongsi dengan korang semua ni..haha. . . korang nak tahu tak, dulu sebelum aku in secondary school kan. . i'm not quit a pasif person...
first- i'm really talkative!!
second- tak pernahnya nak duduk diam dalam kelas or where ever i am!!
third- very naughty little kid.. [haha]
and many more la...masa sekolah rendah kan, aku pernah sekali ni. . .bergaduh dengan seorang budak lelaki kelas aku dulu la!! siap bertumbuk bagai!! haish...sakit jugak bila kena penumbuk sulung dia tuu!! haha...but, because i'm a girl. . .of course la cikgu akan bela aku kan...hoho..last2 dia yang kena balik dengan cikgu..kesian...muka simpati macam gambar kat sebelah ni la...mahunya cikgu tak bela..haha siap nangis2 lagi!! XD

haha..itu kisah silam punya...tak usahlah diungkit bak kata orang nyo hah!! haha ^^
wey korang!! nak tahu tak!!! sejak dua menjak ni kan, mata aku dah tak boleh nak tengok dengan clean and clear  screen laptop ni hah!! huish!! dah rabun lah aku yew [dah agk rabun pun masih tak sedar2 aku ni ekk..hoho]
haha...kesian aku...ingatkan nak buat speck baru untuk me la!! but, duit tak masyuk lagi lo...
haish...tak ferr la [takpe la] kan2, nak buat camne kan2...hahaha...
muka kat sebelah tu memang bengis habis kan!! tu la akuXD haish...UGLY habis weyh!! [sebenarnya gambar ni waktu pagi, hari kematian tok su aku! haish...tak sangka pulak malam tu aku boleh mimpi yang tok su aku mati, tengok2 memang dah. . . . . . . . . . .tak kusangka! firasat as a woman dah aku ada..ahahaha]

ok lah korang sampai sini dulu aku update status blog ni ok...nanti aku sambung cerita baru pulak...kalaulah aku rajin...owh2!! semalam MAULIDUL RASUL!! maaf la..ingat nak update semalam. . tapi, hmph. . .nothing that i can do...sebab malas punya pasal..ni lah jadi nye...

so . . . .
~S.E.K.I.A.N~

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020