perkhawinan yang suci (wedding dresses)


hi all!! assalammualaikum kepada para muslim2 yang membaca blog aku ni ya!! thanks la sebab merajinkan diri membaca blog aku yang membosankan+entri yang pelik+fakta hidup jew yang sering aku tekankan kepada korang kk..
haha...
there is no attention to make you feel bored, its just what i feel...i like to write about what i feel. . . .because rasa macam ada la jugak beban yang aku pikul sebagai seorang gadis+pelajar+seorang kawan kepada kawan2 aku+seorang anak kepada ibu bapa aku di lepaskan selepas menulis apa yang aku rasakan itu...
korang faham ke apa yang aku tulis ni??!!! ahahaha...merapu je pandai aku ni ekk?? haish...haha..^^
so, tajuk entri aku hari ini ialah,. . . .
*bunyi drum*. .. . .  .. . .. . .. . ..
PERKHAWINAN YANG SUCI (wedding dresses)
haha...ntah kenapa aku tiba2 cakap pasal perkhawinan kan??? jauh sekali perjalanan sebagai seorang wanita yang telah dikhawini lelaki yang dicintainya or gadis yang ini menamatkan zaman bujangnya XD haish..pelik2 la aku ni kan??
hmm..sebenarnya, niat sebenar aku buat entri ni is, aku nak sharing skit la minat aku dengan korang2 semua!!

*ntah kenapa aku upload gambar kucing, cam takde kaitan jew XD*

haha...aku ni minat banyak benda!! sekarang minat aku is all about VINTAGE!! and pada saat ini, waktu ini tepat2 sekarang ni la...aku minat sal wedding dresses..haha ^^

well2, hmm. . .masa aku search about vintage la kan, tergerak hati nak bukak vintage wedding dresses...fuhh..tertawan aku tengok wedding dresses yang lawa2 tu!! nampak suci dan tulus sangat wedding dress tu [bukan ornag yang memakainya kk!! ^.^]...
haha..cun la gak...ada wedding dresses yang complicated sangat aku tengok!! fuhh..serabut tengok dress tu =______________________________= cam tak sanggup jew.. tapi, wedding dress yang simple tu yang menampakkan kesucian baju tu, dan perkhawinan yang bakal dia lalui..haha..

WEDDING DRESS:~


*nampak complicated kan...tapi lace dia tu lawa!! kan2?? ^^*




*ni pun ok la kan2?? se'SIMPLE' mungkin la katakan..^^ *




*ok2!! sekarang tengok dress ni pulak...although nampak cam serabut skit lace bagai tu..tapi nampak comfortable kan?? haish...wana dia pun ok...nampak kelembutan bride tu betul tak??*




*now about this dress, aku suka corak dia...pattern dress dia menarik kowt :3..walaupun nampak cam tak berapa comfort bila nak pakai, but once in a life time...tak kisah la kan..^^ *




*owh2!! yg ni aku suka warna dia...ala2 tema garden kan2?? hihi...jahitan dia pun nampak halus kan..^^*
ok, haha...kalau ada wedding dress yang cantik mesti la ada jugak wedding shoes dia kan?? ^^
[sori lah sgt2!! sebab banyak post gambar jew..hihi]


WEDDING SHOES:~



*ok2, what is your opinion about this shoes?? hmm..if its for me, i will choose this shoes dengan dress yang pertama tadi or dress yg ke-3 tadi..*
[mix and match la pulak XD]



*kasut ni padan la dengan dress dengan yg 3rd tu kan??? korang rasa padan tak??*







*ok, kalau kasut ni pulak, memang padan habis dengan 4th dress kan2??? apa pandangan korang? ^^*








*ok, this 4th shoes memang sesuai dengan habis dengan last dress tu...haha...dah tema pun ala2 garden..sesuai la kan???*






*ok..finally shoes ni memang SESUAI sangat2 dengan 2nd  dress tu kan?? [i guess so,right??] *


so, this is what i can only say about a wedding dress and wedding shoes^^ haha... btw, sebuah perkhawinan yang suci adalah kerana mempunyai dua hati yang bersatu, dua jiwa yang bersama, dan dua jasad yang setia. . . . . 
[haha=.= ntah apa yang aku karutkan ni XD haish...teruk2] 
so, i guess. . .this is the end for me now ^^
nanti aku akan update entri baru untuk korang baca ok!!!!

~sekian~

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020