life as a TEENAGE GIRL+vintage is NICE??

hi to all readers and assalammualaikum to all muslims that is reading my blog now!!! apa khabar semua?? sihat x?? eh2. . .apa2 batuk2 tuu, kata sihat!! haa. . . .kantoii sudah ^^ hahaha...we meet again at my new entry untuk hari ni..!! ^^ well2, bosan gak bila tak update any news/things kat blog kan2..humhum :3 ok, hari ni sebenarnya, pelajar2 sekolah aku dapat duit rm100!!! hahaha...yela., malaysia kan KAYA sgt woo...PM kitew kan baik hatinya. . .hahaha...SYUKUR ALHAMDULILLAH!!! haha
ok2..aku nak cita ngn korang sal kehidupan as a teenage girl ni...hmm, if you are a girl of course la korang akan melalui semua2 ini kan?? dan realiti kehidupan yang bersama2 kita akan melalui ini sebenarnya sangat2 lah mencabar woi!! hmm, kehidupan BEBAS yang teramat sangat kita nak lalui itu hanyalah pada usia 20'an something [21-29 y/o something la!!] tapi, hanya pada usia itu je la yang kita boleh enjoy bagai orang yang keluar dari penjara...usia ini hanyalah sementara weyh...jadi sama2 lah kita menghargainya tahu tak...
masa berputar dan takkan kembali...masa juga takkan tunggu sesiapa ok...
semuanya hanya sementara. . .jadi, hargailah masa yang korang2 semua ada...lagipun, bila masa dah berlalu pergi. . .kita akan terkenang akannya sehinggalah ke hujung usia oo....^^ jadi, biarkan masa berjalan tapi, indahkan setiap masa masih ada untuk dijadikan kenangan yang terindah dalam kehidupan kita OK!! ~~ nice!! :D


aku ni memang jenis banyak berceloteh kan?? XD muahahaha...haish, tak kira lah dari dunia realiti mahupun dunia cyber ni kan [etc. blog, fb, twitter or apa2 jew yang ada sekarang ni yang digunakan secara online and not face to face ^^]
haha...tahu korang tak rajin membaca, sebab tu la aku ingt nak tulis pendek jew...tapi, sebab banyak sangat yang aku nak luah dan berkongsikan dengan korang semua, jadi tangan aku pun tak boleh berhenti selagi hati dan otak aku suruh XD ish3...kesian kan3..haha, its just. . kat sini lah tempat untuk aku mengadu nasib, renungkan perkara yang dah berlalu, berkongsi kegembiraan segalanya lah senang cita!! haha...semua aku nak kongsikan hanya dengan menaip pada korang semua!! haha...thats why i like to write things that i feel...tak kira la dalam bentuk apa sekali pun [dalam bentuk puisi pun boleh oo...tapi sekarang aku dah tak aktif berpuisi XD]
ok! so, hiraukan apa yang aku bebelkan tadi..sekarang kita cerita sal barang2 vintage ni ok??
hmm, aku suka barangan vintage2 ni sebenarnya...hohoho, nampak klasik dan unik by its on way la...cun...cantik untuk dipakai dan di peragakan..hahah...but, someone like me. . i dont think vintage will look good on me^^
but i like it so much!!! arhh..tetambah gambar2 yang ala2 vintage pun cantik...wow!! haha...i thing i've good a new hobby ea. . .^^
hahah...i think, sampai setakat ini dulu lah cerita kita ok...i know i'm such a talkactive person and u dont like much about me...so, sampai sini lah dulu ok...

nak cerita panjang lebar ngan korang lagi sebenarnya sal vintage things ni, sebab barang2 jenis2 klasik is so sweet and memorable ok! i like it!! XD
but, we have to stop our discussion because i have some work left to do...so, sambung lain kali lah ok!
well, see you by then... [ntah betul salah apa aku tuliskan nyeh XD]

~SEKIAN~

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020