If I Had Wings
Home About Twitter Insta Follow Dash

owner



FootSteps

" Some people would admit themselves as Princess , but me? Hell no! I'M THE QUEEN


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah. Re-edited by Filzah

kes cinta ny RUMIT??
Saturday, 12 January 2013 • 14:47 • 0 comments





hi!!! annyeong!! hello!! assalammualaikum!! aloha to all my dearest reader of all!! [ok..sekarang aku dah rasa cam english aku dah lintang pukang XD]
haish..macam hari2 yang biasa la...hari B.O.S.A.N. sgt!!!!! huhuhu...actually hari ni ingat nak bincangkan ngan korang sal C.I.N.T.A C.I.N.T.U ni..hihihi... [fine!! tahu la aku ni muda lagi nak cakap sal cinta2 ny, tapi just nak nyatakan pandangan pun salah kew?! =,=]
wokieyh!! back to our real topic for today!! L.O.V.E!!!! 
what is love???
u dont know?? i also like u XD 
dont even know that is real love means..^^
hahaha..funny right??
orang yang lansung tak tahu sal cinta, tetiba nak cakap sal cinta?? haish.,dunia dah lintang pukang agaknya yew ^.~

camni la nak bagi senang cerita...budak2 muda sekarang pun dah reti bercinta tahu tak??!!! 
haish..,hye2!! jangan asyik menunding jari kat sesiapa jew, kk!! sebelum nak menunding jari, pergi kat cermin.., tgk dari atas sampaiiiiiiiiiiiiii bawah...diri tu x perlu ditundingkan jugak ke jari??
hahaha.. ^^
haish...aku ni, nak cakap sal cinta dengan lebih mendalam tak boleh la...sebab, pengalaman tak cukup XD
haha...sebab ada la jugak pengalaman la nak cerita jugak skit ny..haha...sapa tak pernah jatuh cinta kan?? pada usia semuda 9 TAHUN pun boleh sukakan seseorang takkan usia belasan tahun menjadi masalah??!! weyh2, DUNIA DAH MAJU, ZAMAN DAH BERUBAH!~!~!~!~!

ok, cakap sal pengalaman ekk?? yup...aku ada pengalaman menyukai seseorang...elok kita sukakan seseorang, pengalaman bertepuk sebelah tangan pun, dah memang jadi asam garam la weyh...hmm..rumit tahu tak...nak cerita saja memang panjang la...tapi, satu hal jew nak kasi tahu korang, dalam percintaan ny sebenarnya tak semuanya akan ada happy ending tahu kan???
haha...pasti akan ada kekecewaan, kesedihan, kepiluan...cam tu la...[lebih kurang] tapi, tak perlulah sampai titiskan air mata kerana cinta yang belum pasti lagi menjadi milik kita..
cinta yang bahagia ialah cinta selepas perkhawinan, aku tak bermaksud yang cinta sebelum perkhawinan tidak akan berakhir dengan kebahagiaan. . .just, tak berapa terjamin la...^^ tapi tak salah untuk bercinta2 ny...asalkan, niat kita adalah untuk mengahwini orang yang kita cintai itu...kapel memang haram, tapi cam tadi rr...asal ada niat untuk mengahwini dia, Allah benarkan,...Insyaallah!! ^^

cinta ny sememangnya suci kan????
ada sesetengah orang tu, bila dah kehilangan cinta baaaaaaaaaru nak menyesal sebab pernah tingalkan/buangkan cinta tu...
kesian2...haish...manusia mana tak pernah menyesal akan perbuatannya...
manusia mana juga yang tidak penah buat kesilapan??

haha...jadi setakat ny la dulu kita bincangkan sal cinta kk..nanti ada sambungannya...^^ 

sekian dulu dari aku!!!

~S.E.K.I.A.N~




0 Comments:

Post a Comment


|