tak salahkah kalau berangan dan ada angan-angan??

hi korang semua!!! watsap brader2 and sister2 sekalian!! haha...what a great night over here ^^v
haha....well, hari ny a bit slow for me..what do u guess. . .of course la slow bhai!! bosan gak kowt...aloha!! huh, BUT. .
.
.
.
.
.
my day went well, cause of a person....korang faham x ny!!! XD
hoho...well, hari aku hari ny elok disebabkan seseorg...hmm. . .^^ what do u think hah?? of course la...because bias+komik baru+romantic love stories!! arhh!!! love??? why is love always so beautiful!!! why?? arhh....
ok!! dah2!! cukup2 la dengan bebelan aku yg x henti2 ny ok?? hoho...tapi aku heran rr, =____________________= nak tahu kenapa?? heran sebab hari ny kan, aku banyak nampak org yg bercinta....something like that la...dalam komik aku beli pun sama rr..,mula2 friend dulu. . .tapi lama skit, dah ada perasaan sayang menyayangi la....dalam perasaan tu, [ny x bagy tahu satu sama lain lagi yg diorg sama2 jatuh cinta terhadap masing2] dah tunjukkan perasaan tu, siap protect2 then, cemburu la...ish3!! what a mess...but, in the mess lah kan. . . .there is a sweetness in it...well, they looking prefect together. . .loving each other+sweet happy ending+bermanja2+cemburu [well, benda yg selalu org bercinta buat kan?? haha..]
_________________________________________________________________________________

ok!!!! that is enough!! huh, banyak sgt pulak benda yg dah lari dari tajukkan??? hmm...nak buat camna la kan??? ^^ haha..
ok!! sekarang marilah kita bersama2 ke tajuk yg sebeBENARNYA aku nak cakap hari ny...[huh, penat menaip la pulak...x sampai 1 perenggan lagi pun dah penat menuliskan?? XD]

*sja post gambar ny!! XD

ha!! tajuk hari ny ialah salahkah kalau berangan dan ada angan2????
well, tajuk ny sgt popular dalam hidup aku...hahaha....lucu lah sgt kan!! ^^

hmphh, korang pernah berangan??? ada angan2???
well, for me. . .AKU SELALU BERANGAN DAN SENTIASA UPDATE ANGAN-ANGAN AKU!!
haha...normal things la kan???
hmm...kadang2 benda yg x masuk di akal pun aku berangan kan...hmph...mana la nak taw kan. . .boleh jadi kenyataan ke tak, betul idaknye yew..
meh la...nak kongsikan skit angan2 eden yew...panjang taw senarai angan2 tu, harap korang masih sudi lew membaca yew?? ^^

SENARAI ANGAN-ANGAN AKU:~

_!_ mencintai+dicintai orang yg aku suka/berkongsi hidup bersama
_!_ menjadi seorang yg dikenali [ciri2 org baik la]
_!_ seorang yg bekerjaya
_!_ menjadi seorang ibu mithali [mashaallah!! kecik2 dah pandai fikirkan semua ny kan!! XD]
_!_ anak solehah untuk mak ngn ayah eden ^^v
_!_melancong keseluruh pelusuk dunia [ok, yg tu kena pertimbangkan lain ok =.=]
_!_ mengerjakan haji bersama org tersayang
_!_ menjalani kehidupan seorg puteri selama sehari [nampak sgt susah nak jadi kenyataan..]
_!_ memiliki kereta mewah
_!_ ada kapal terbang persendirian sendiri [ewah! melebih gilew aku ny!]
_!_menjadi salah seorg jutawan yg dikenali
_!_ menjadi seorg perempuan yg feminin+comel+ayu+muslimah+baik+sopan [nampak sgt over dos nak jadi perempuan melayu terakhir XD]
_!_ bercinta dengan bias sendiri XD [owhmygucci!! nampak sgt pentingkan diri sendiri kan yo'all]
_!_ cantik bergaya cam ulzzung korea... XD [desprate dah tu=________________=]
_!_ menghambakan manusia2 ego+x mengenang budi+sombong+angkuh+berlagak+perasan! [sori ok korang2 semua...ada dendam yg belum terbalas...but, i'll forget about it ^^v]

*well, keterlaluan sangatkan aku ny...owhmyguli betul XD
over sgt2 u all!!

hoho...i think takat ny dulu la...tahu sebab pa??? opkos la sebab,i've done writing here!! sambung tajuk lain la nanti ok!!!tata all!!! good by!!! love you all!!! syg u guys!! aku cinta sama aku!!! haha XD
jaga diri korang ok?? anything, leave a message dekat cbox aku jew ook?? ^^

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020