all country around the world is BEAUTIFUL in its own way..

hi all^^ ok2...aku tahu la...aku cakap yg aku malas nak update entri kan??yup...well, memang malas pun..but dah bosan tahap GILA =,= so, blog sajalah cara untuk menghilangkan bosan tahap gila ny...well,..sebenarnya aku nak sharing2 sikit dengan korang semua...hihi ^^ alahai, pasal all the country in this lucky earth la!! ^^ hmm, for me la kan?? every country mesti ada keunikannya sendiri kan??haha....like my country, aku x rasa ada keunikan pun XD haha....yela...apa x rasanya..15 tahun still kat MALAYSIA gak...bosan rr...hmph, mak ngn ayah aku dah pun pergi tengok negara orang...aku masih kat negara sendiri...haish!! x dew kemajuan la doe~~


korang nak tahu x. . ., mak aku dulu masa dia x mengahwini ayh aku lagi kan...^^ dia penah pergi U.S kowt...!! best tengok gambar2 dia masa kat U.S....ayah aku pun pernah pergi...tapi bukan U.S la...haha..^^ ayah aku pergi dekat sikit..hihi...just Indonesia...well, althought dekat jew..., STILL!! dah pernah keluar dari malaysia ny..=______________________= dua2 pernah naik flight...but me?!! hmm...xdew REZEKI lagi la tu kan?? >__________________________________< sodeh [sedih] but dont worry...i will!! [someday la XD] naik plain fly to someplace that is beautiful enough to make me speechless...wow!! best tu kan2??^^

sebenarnya..., nak sharing2 sikit ngn korang...hihi...korang pun mesti nak datang melawat tempat orang kan?? [melawat negara orang] well, tempat yang aku nak melawat sgt2 is kinda list XD hoho...
siapa xbuat list kan, kalau tempat tu buat dia teruja walaupun hanya membaca pasal tempat tu, or. . .tengok tempat tu ke kan??!!

haha...ok2...meh2, nak share sikit list tempat2 yang aku nak pergi ok!! ~~

~SENARAI TEMPAT2 YANG INGIN AKU KUNJUNGI SUATU HARI NANTI~

-NEW ZEALAND [if you guys wanna know more about more, pergi jew ke http://en.wikipedia.org/]
-AUSTRALIA [
-MEKAH [all muslim nak pergi bhai~~]
-EYGPT
-JORDAN
-TURKEY/SYRIA
-EUROPEAN 
-FRANCE [Paris!!~]
-ENGLAND [LONDON...dari kecil nak pergi london XD]
-SWEDEN
-DENMARK
-MIAMI
-NEW YORK
-BOSTON
-L.A
-CUBA
-HAWAII
-BRAZIL [Rio]
-KENYA
-JAPAN 
-SOUTH KOREA

done!! listing all the places that i wanna go someday...hmm^^ kita semua ny hanya merancang..ALLAH yg menentukan ok??^^ 
so, pack up your things and we are going to all the places that I listed...come on guys!!

*haha...just kidding yo'all!! ^^ haha....i didnt scare u didnt i =_+ ok...fine!
haha..

so, only this what i can share with u guys out there today..!!~
hmm...harap korang pun ada impian yg besar cam aku...kalau ada impian yang ingin ditunaikan, jangan pernah lepaskan impian tu, sebab. . .tanpa kita sangka...impian tu akan membuatkan siapa kita pada hari esok ok?!! ^^
hwaiting!~~ caiyokk!~~ good luck!~~
so, try your best to be the best for tomorrow and the next!~

GOOD LUCK OK!!~

# kalau nak berkongsi apa2, sila komen and DO LEAVE YOUR FOOTSTEP OK!
# if you guys had anything to share with me, do comment and PLEASE LEAVE YOUR FOOTSTEP dear readers all ^^
~SEKIAN~

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

The Lost of My Great Hero (longest post ever. YOU HAVE BEEN WARNED) :')