~usaha tangga kejayaan~

hi semua!!! hi again to all my blog readers!! ^^ haha...dalam cuti2 cam ny la aku baru nak update blog aku kan?? ^^ lawakan blog aku...!! ngee~ mesty la, sebab bukan aku yg edit...hoho...hmm..mesty korang mula2 baca ayt kat atas 2 nak kata aku perasan kan...haha >.< no laa...haha...kawan aku yg editkan....kawan baik...bestie la katakan XD
http://adrianabestofkpop.blogspot.com/ [D.Onut] haha...really nama unknown... haha...lawak jew..klu nak tahu, cari la sendiri ye syg2 sekalian...just, kami2 panggil dia nana maknae...hoho..owh...dengan kesempatan yg diberikan disini...ingin ku ucapkan ribuan terima kasih ke atas bantuan yg telah dihulurkan untuk memPERFECTkan blog aku yg ala2 sakai tuu^^ thanx dear!!
___________________________________________________________________________________

ok...apa yg aku cakapkan kat atas lansung x masuk di akal dengan tajukkan ^^ opkos [of course] laa XD
haha...ok2.., tajuk yg aku nak kongsi ngn korang hari ini ialah ~USAHA TANGGA KEJAYAAN~
well, sebonar2nya...aku masa cuti ny ingt nak DIOT [diet] lew skit..haha...sebab org2 keliling dok kata badan den udah sebosar badan doraemon tuu..=,= macam ala2 garfield  pun ada gak lew 2 kan >.<
betapa sedihnya aku...tidak ku sangka...hahaha.. :)
oh....aku tahu la badan ny dah berisi, tengah usaha la ny..tapi guess what!! ^^ baru buat skit, tiba2 keesokkan harinya dah tergeliat terus semua urat2 eden ny hah!! sakit sayang2 sekalian..hmmm...nak buat camna kan...hmm..klu ada keajaiban kan TERBAIK!! haha..masalahnya, INSYAALLAH x da nya...tahu dah....hmm...nak buat camna kan....apa la akan nasib ini..hmm..sangat tersangka....huhu.. >o<
well2, hmm...keinginan nak turun berat & kurus skit dari sekarang tu, still ada...usaha untuk semua tu masih dalam USAHA..hihi, dan masih disertai dengan doa dari yg MAHA ESA lagi BERKUASA, iaitu ALLAH SWT...tapi rasanya..., semuanya masih x cukupkan...hmm...rasa cam nak putus asa maa [50-50] haish! sampai dah ramai yg cakap ny.., so, still la...xleh putus asa maa..
sokong yg dapat pun boleh rr...hmphh..
cuti2, urat boleh tergeliat....pumping jew kowt...pas2 buat sitback skit...abis la...
urat boleh tergeliat,...nampak sangat eden ny x banyak bersenam kan??? [memang pun...apa x nya..keja malas, xda spa nak teman,xda sokongan moral, tempat nak bersenam pun x da ><]
hmm...tapi, hasrat masih ada....usaha just on the way...& kerajianan untuk buat semua ny insyaallah ada la lagi kowt ><
someone!! help me !!!!

okay, i think sampai sini dulu rr untuk sekarang la...nanti ada hotstuff yg eden ada tuk korang,eden post lagi kk..
musim cuti ny ada BANYAK peringatan tuk korang... ^___________^
  • tingkatkan prestasi, kurangkan masalah [x masuk sgt XD]
  • jaga keselamatan diri
  • DONT TALK TO STARANGERS yg OFFER CANDY kat korang taw!!
  • bergembiralah masa cuti ngn family
  • rest secukupnya
  • bagy yg nak amik result nanti [including me!!], jgn nak gabra sgt kk korang ^___^
  • listen to your parent bhai!
  • be a good boys and girls
  • enjoy the time you have
  • do something yg bawa manfaat dan berfaedah masa cuti ny
OK KORANG!! THATS ALL FROM ME...see yahh!!~~~~~
^_____________________________~

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020