perempuan yg otak otaku pelik kew??

hi!!!! yo2!! watzup yo'all~~
haha...i know....aku pun ingt insyaallah ujung bulan depan baru aku nak update entry baru bagy blog...tup2, update pulak hari ny >.<
haha...x patut dehh!! ahahaha..but..bosan maa, cuti lew katakan..^_____________________^
well, apa yg aku boleh buat kat rumah just basuh baju, sidai baju, seterika baju, makan baju [bhahaha...lawak jew XD ]
masak, tidur~_____~ , tengok dvd, online, tweet, blogging...pas2. . .tunggu sampai nak amik result meyh...haha ^^v
nothing much dehh, nak buat kat umah ny...anyway, i'm always alone doe, kat umah...mak ngn ayh dua2 keja...hmphh, what a life !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hmm..ok2, stop pasal merapu tuu, skg kita beralih ke tajuk sebenar untuk hari ny..hmm ^^ best x tajuk..well, i never really good in giving title ny..haha... =,=
_________________________________________________________________________________

ok2, aku tahu, korang mesty ingt aku just minat kpop *tangan kew bahu dan mata menjeling ke atas* haha..XD
x ok!! aku pun minat benda2 lain selain kpop jew...mamposs lew klu nak minat kpop jew...cam la xleh nak minat kerja lain selain kpop kan ^^ [kpop fans yg baca entry ny jgn marah kk...just menyatakan pendapat..hak menyatakan pendapat hak aku!~!~! ]
muahahaha...aku sebenarnya minat banyak benda lorhh~~~
salah 1 dari yg aku minat kpop rr =_______________________= [xyah cakap pun korang tahu kan??]
selain 2. . . [opp!! tunggu jap, korang nak tengok kew senarai apa yg aku minat??nanti korang kata aku gila XD]
fine, aku akan senaraikan benda2 alah yg aku suka kk^^

SENARAI MINAT/BENDA YG AKU SUKA BUAT:~~

~.~ tengok tv [x patut toll!!!]
~.~ coklat
~.~ anime!! [ya allah...layan habis den!!]
~.~ kpop
~.~ musics [every genre of musics ^^v]
~.~ traveling [snap~ snap~ snap~]
~.~ movies
~.~ cooking
~.~ watching kartun/anime
~.~ blogging
~.~ twitting
~.~ girls stuff something [boleh la ==]
~.~ luxury things [kihkihkih XD best la!! barang2 mahal...wewe~~ ]
~.~ muslimah's thing
~.~ novels
~.~ comics [mashaallah!! siot!! aku suka sangat baca komik...almari penuh ngn benda 2 jew la..haha ^^v sampai mak aku ckap tunggu masa nak buang jew benda alah yg semak 2.. klu dia buang,aku nangis!!!! :'( ]
DAN BANYAK LAGI!! HAHA..^^v

_________________________________________________________________________________

ok!! just stop right there...hmm :D
so, korang dah tahu kan...dont want to explain much more about my interest doe, sebab klu terangkan ty, 5hari 5malam pun belum tentu dah habis taw x!!! hoho...2 la,sapa suruh korang timbulkan perasan curiga aku.. [apa kena mengena pun aku x tahu la =,= just forget about it..XD ]
ok..cakap sal anime.., semua org mesty ingt BOYS jew yg LIKE ANIME the best kan?? hello??
kaum hawa pun ada yg minat kk....jgn pernah ketepikan kami naa!!! *such a bad attitude* [ntah betul x ejaanXD*
ok2...skip semua 2, balik kepada tajuk kk^^
weyh! korang ingt perempuan just minat benda2 keperempuanan kew hah!! yo!! tolong skit kk, segelintir dari kami pun minat anime kk...why?? is that so weird to all of you??
napa?? perempuan x sesuai ea?? kew korang rasa kami x layak hah?? weyh, walaupun kami perempuan, itu x bermakna yg kami x boleh ada minat yg sama cam budak2 laki taw!
ish!! berfikiran sempit toll korang ny kan? hmm sapa yg baca entry ny jgn marah aku kk...aku just nak the world to know, everything men can do now, women also can do okay??
its not that much different u know....once u can deal with it...its no weird at all..^^
well, korang nak tahu kenapa aku bangkitkan tajuk ny?? hmm ^^ mesty la sebab aku pun minat anime maa ^^v
ok...aku cita skit kk..masa sekolah rendah dulu, many of boys minat anime la...well, i know anime/kartun since i was kid!! hello!! still loving them until now kowt!
ok...minat mula terbentuk masa darjah 1 or darjah 2 cam tuu la...hmm...well, ayah aku sentiasa sokong apa yg aku suka dan apa yg aku nak buat..dia yg kenalkan aku pada komik when i was in the 3 gred [standard 3/darjah 3]...haha...masa tuu aku just tengok2 jew la komik2 dekat kedai...ternampak komik naruto ^^ haha, pas2. . .ayh terus belikan lepas tanya aku nak ke x... [GILEW KORANG X NAK!!]
so, i started to read comics since that la..pas2, masuk darjah 4-6 or form 1 kowt...ntah la...[x ingt sudaa :3]
i started to buy comics yg kind of my age something ^^ hihi...banyak dah karya yg aku kumpulkan...semua komik yg eden ada about 46 something la!! ^^ x tambah ngn yg lama lagi...dan yg hilang...and yg pinjam from my bff [best friend for ever!]
wewe~~~ nak tengok???
* hiraukan kamus dengan benda2 alah yg lain 2 ^^ just tumpukan kepada komik eden 2 yea ^^



*ok...ini print screen yg eden buat tadi ^^ gambo dia besar sangat jadi ^^ [well, nak jimatkan masa daa!!]
ini komik yg sebonar2nya eden punya!! muahahahaha!!! ^^v

so>??? pelik kew korang rasa?? well, i dont think so ^^
hmm, aku start minat anime sebab naruto rr^^ minat dia since dia start dekat tv >o<
yea!! pas2, sekarang favourite show eden ialah, katekyo hitman reborn, fairy tail, inazuma eleven 2, naruto shippuden 4  
senang cita rr...yg mana kartun/anime 2 semua eden tengok!! ^^ kecuali marvel jew eden x layan sangat=,=
yg 2 ayah eden layan^^ haha...klu marvel stories, aku lebih suka tengok yg real, bukan animation/kartun..
yg 2 jew x berapa nak menarik perhatian eden...tapi, kadang2 boleh tahan gak cita dia...just, spiderman,batman semua 2 yg bosan sgt +____________________+
just that jew la...
hmm, rasanya takat ny dulu rr eden cita sal anime ny...sebab eden nak p sembahyang zuhur dulu ^^ ok!!
chaw!! adios amigo!!

peringatan tuk semua:~~~~
  • dont talk to strangers!!
  • keep your health
  • be a good boys ans girls
  • give a hand to your mom or dad
  • have a nice vacation
OK~~ THATS ALL FROM ME NOW~~ SEE YO'ALL NEXT TIME EH!!~~ ^.~v

Comments

Popular posts from this blog

Hati TISU

February, 2019

2020